Przetargi.pl
Analiza potrzeb i rozwoju przemysłów kreatywnych (creative industries)

Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
    Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
    REGON: 00001773300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Analiza potrzeb i rozwoju przemysłów kreatywnych (creative industries)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy mającej na celu zdiagnozowanie i analizę potrzeb i rozwoju przemysłów kreatywnych (creative industries) w Polsce. Ekspertyza ze względu na fakt, iż do tej pory nie zostały w Polsce opracowane żadne dokumenty w zakresie creative industries pod kątem innowacyjności, będzie miała charakter pracy od postaw obejmującej m.in. zdiagnozowanie aktualnej sytuacji w danym obszarze, zaproponowanie odpowiednich wskaźników oraz instrumentów wsparcia. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 3 do umowy. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 150 000,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793114001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), oraz nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przeddniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie - co najmniej 3 zamówienia polegającena wykonaniu analizy w obszarze innowacyjności bądź B+R o wartości nie niższej niż 150 000 zł brutto każde z zamówień, b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania analiz w obszarze gospodarki opartej na wiedzy, tj. brały udział jako pracownicy merytoryczni przy opracowywaniu minimum 1 analizy w zakresie innowacyjności bądź B+R, przy czym 1 z tych osób będzie wskazana jako kierownik projektu koordynujący realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że osoba przewidziana jako kierownik projektu posiada doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, nadzorowała prace nad minimum 3 projektami polegającymi na wykonaniu analizy w obszarze innowacyjności bądź B+R; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ); 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (Zał. Nr 3 do SIWZ); 4. Wykaz osób (Zał. Nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach