Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi (C.O.)

Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Kilińskiego 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3558451
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 9 9
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3558451
    REGON: 34034868800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgniewkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa spółka gminy - sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi (C.O.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań Inspektora Nadzoru będzie należeć: a) reprezentacja inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, d) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, e) wydawanie wykonawcy robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f) żądanie od wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja wywoływała zagrożenie bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, g) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, h) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, i) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez wykonawcę robót, j) przygotowanie jeśli będzie wymagane specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, k) każdorazowego zgłaszania zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, np. przerw, opóźnień. Inspektor Nadzoru budowlanego zobowiązany będzie do przygotowania również dokumentacji: a) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Wymienione dokumenty powyżej należy wykonać w wersji papierowej w ilości 1 egzemplarzy oraz w formie elektronicznej na płycie CD - 1 szt. w formacie PDF, DOC, ZIP lub MS WORD. Dokumenty muszą być przygotowane zgodnie z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). Dodatkowe wymagania: a) Inspektor nadzoru będzie przedstawicielem Zamawiającego w stosunkach z wykonawcą robót budowlanych, b) Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do zlecania wykonawcy robót dodatkowych nie wynikających z umowy. Nie może nakazać wykonawcy podejmować żadnych działań powodujących powstanie zobowiązań finansowych, chyba, że działania te mają zapobiec katastrofie budowlanej lub innym zdarzeniom powodującym zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi. Każde z powyższych zdarzeń musi być uprzednio zgłoszone zamawiającemu. c) Obowiązkiem Inspektora nadzoru jest spisanie z wykonawcą robót protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i niezwłocznego przedstawienia go Zamawiającemu celem podjęcia decyzji co do udzielania dodatkowego zlecenia na te roboty, w trybie określonym w umowie o wykonanie robót budowlanych, d) Inspektor nadzoru ponosi odpowiedzialność za niewłaściwe wykonywanie swoich obowiązków zarówno, jeżeli skutki jego błędów zostaną stwierdzone na etapie budowy, jak i eksploatacji budynku, e) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do posiadania poczty elektronicznej oraz telefonu komórkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia- nie spełnia Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, c) uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, d) aktualnych wpisów do właściwych Izb Zawodowych, e) wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (27 maj 2006 r. - 27 maj 2009 r.) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej pracy z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego przy pracach budowlano - instalacyjnych. 1.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz zatrudnionych pracowników - wymagane minimum 2 osoby (1 z uprawnieniami budowlanymi i 1 z uprawnieniami instalacyjnymi C.O.) posiadające uprawnienia wskazane w pkt 1 ppkt od b) do d) - (zał. nr 3 do siwz). 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3.Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem - każda ze stron

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgniewkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach