Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg
- Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
- Data zamieszczenia: 2012-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
REGON: 89071795800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kan. deszcz. sieć wod. - kan.) - III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej; 2) Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kan. deszcz. sieć wod. - kan.) - III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej; 2) Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej. Zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawował nadzór Inspektor nadzoru inwestorskiego: 1. Zakres robót wchodzących w skład Zadania Nr 1 pn. Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Placu Wolności i ul. Kościelnej - budowa i modernizacja drogi (jezdnia + chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycznie o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna) - III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kłodzkiej: a) Wykonanie robót drogowych na ul. Kościelnej: Roboty do wykonania: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - podbudowa; - krawężniki kamienne granitowe układane na ławie betonowej - 386 m; - ścieki uliczne z kostki kamiennej o wysokości 15/17 cm na podsypce cementowo - piaskowej, 2 rzędy - 386 m; - nawierzchnia z kostki kamiennej, granitowej o wysokości 16 cm, jezdnia - 795 m2; - nawierzchnia z kostki kamiennej, granitowej o wysokości 10 cm i 8 cm, chodnik - 815 m2; - schody terenowe - 2 ciągi; - regulacja urządzeń podziemnych (studzienki itp.); - wykonanie studzienek okien piwnicznych; - dokonanie opłat za umieszczenie odpadów na wysypisku odpadów. Szczegółowy sposób układania kostki kamiennej granitowej zawiera dokumentacja techniczna: 1) Projekt budowlano - wykonawczy, branża architektoniczno - konstrukcyjna; 2) Projekt budowlany z planem zagospodarowania terenu, branża architektoniczno - budowlana; 3) Projekt wykonawczy, branża drogowa. Uwaga: przed ułożeniem kamiennych elementów drogowych j.w. Wykonawca musi uzgodnić ostateczny odcień koloru granitu z Zamawiającym. 2. Zakres robót wchodzących w skład Zadania Nr 2 pn. Remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej: a) Wykonanie robót drogowych na części ul. Siennej: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - podbudowa; - krawężniki kamienne granitowe układane na ławie betonowej - 36 m.; - ścieki uliczne z kostki kamiennej granitowej o wysokości 15/17 cm, 2 rzędy - 36 m; - nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej granitowej o wysokości 15/17 cm - 76 m2; - nawierzchnia chodnika z kostki kamiennej granitowej o wysokości 8 cm - 36 m2; - regulacja urządzeń (studzienki kanalizacyjne); - dokonanie opłat za składowanie odpadów na wysypisku odpadów; b) Wykonanie robót drogowych na części ul. Jana Pawła II: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - podbudowa; - krawężniki kamienne granitowe układane na ławie betonowej - 8 m; - ścieki uliczne z kostki kamiennej granitowej o wysokości 15/17 cm, 2 rzędy - 8 m; - nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej granitowej o wysokości 16 cm - 95 m2; - nawierzchnia chodnika z kostki kamiennej granitowej o wysokości 8 cm - 7 m2; - odtworzenie nawierzchni z kostki z rozbiórki - 49 m2; - regulacja urządzeń (studzienki kanalizacyjne); - dokonanie opłat za składowanie odpadów na wysypisku odpadów; Szczegółowy opis robót branży drogowej znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl w zakładce: Zamówienia publiczne, gdzie Zamawiający zamieścił pełną dokumentację techniczną dotyczącą wykonania powyższych robót, w formie plików do pobrania. Dokumentację tą Zamawiający zamieścił jako załączniki do Ogłoszenia o przetargu nieograniczonym Nr WI.271.14.2012 z dnia 19.03.2012 r. na roboty budowlane pn. 1) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Pl. Wolności i ul. Kościelnej - budowa, remont, modernizacja drobnej infrastr. przestrz. publicz. niezbędnej do prawidłowego funkcj. obszarów wsparcia-III Etap:ul. Kościelna w Bystrzycy Kł. 2) Rewitalizacja ul. Rycerskiej, Pl. Wolności i ul. Kościelnej- budowa i modernizacja drogi(jezdnia+chodnik) mająca na celu poprawę dostępności do miejsc atrakcyjnych turystycz. o zasięgu region. lub ponadreg. wraz z bud. infrastr. towarzysz. (sieci: deszcz. wod.-kan.)- III Etap: ul. Kościelna w Bystrzycy Kł. 3) Remont części nawierzchni ul: Siennej i J.Pawła II w Bystrzycy Kł. Szczegółowy opis robót branży drogowej znajduje się w: a) Projekt budowlany wraz z planem zagospodarowania terenu Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - branża architektoniczno - budowlana; b) Projekt budowlano - wykonawczy zagospodarowania terenu Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - branża architektoniczno - konstrukcyjna; c) Projekt wykonawczy Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - branża: drogowa; d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty budowlane; e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe; f) Przedmiar robót Rewitalizacja ul. Kościelnej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe - jezdnia + chodnik; g) Decyzja nr 644/08 z dnia 12.11.2008 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu ul. Zamkowa 3, 58 - 300 Wałbrzych h) Przedmiar robót - remont części nawierzchni - ul. Sienna w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe wraz z częścią rysunkową - Projekt budowlano - wykonawczy; i) Przedmiar robót - remont części nawierzchni - ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe wraz z częścią rysunkową - Projekt budowlano - wykonawczy; Dokumentacja techniczna wymieniona powyżej w punktach: od a) do e) sporządzona została dla zakresu większego niż zakres przedmiotowego zamówienia publicznego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie Rewitalizacja ul. Kościelnej oraz remont części nawierzchni ul. Siennej i ul. Jana Pawła II w Bystrzycy Kłodzkiej. W związku z powyższym dokumentację techniczną załączoną do SIWZ i wymienioną w punktach od a) do e) należy traktować jako opis zamówienia wyłącznie w części dotyczącej Rewitalizacji ul. Kościelnej. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Rewitalizacja Placu Wolności, ul. Kościelnej i ul. Rycerskiej w Bystrzycy Kłodzkiej - roboty drogowe jest adekwatna dla Zadania nr 2), zawiera opis wszystkich elementów robót jakie występują w Zadaniu nr 2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28