Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZCJĄ INWESTYCJI POD NAZWĄ POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY PORĄBKA.

Gmina Porąbka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-353 Porąbka, ul. Krakowska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8272802, 8272815, 8272810 , fax. 033 8272802
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Porąbka
    ul. Krakowska 3 3
    43-353 Porąbka, woj. śląskie
    tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax. 033 8272802
    REGON: 07218229000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZCJĄ INWESTYCJI POD NAZWĄ POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY PORĄBKA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie w imieniu inwestora procesu przekazania placu budowy; 2.Zaznajomienie się z umową, sprawdzenie kompletności projektu i jego zgodności przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym oraz wnioskowanie o wprowadzenie zmian w przypadku sprzeczności lub niedokładności w w/w dokumentach; 3.Opiniowanie listy podwykonawców zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych - jeśli nastąpi taka okoliczność; 4.Opiniowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez wykonawcę robót budowlanych przed rozpoczęciem robót; 5.Uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu realizacji inwestycji; 6.Opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia - jeśli nastąpi taka okoliczność; 7.Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, poprzez wizytowanie budowy nie rzadziej niż 2 razy tygodniowo w okresach prowadzenia robót; 8.Przedkładanie Zamawiającemu raz w miesiącu zbiorczych raportów z pobytów na budowie z wyszczególnieniem dat pobytów, oraz krótkim zbiorczym opisem wykonanych czynności i zaleceń dla Wykonawcy robót. W przypadku okresowego wstrzymania robót Wykonawca nie ma obowiązku wizytowania budowy w tym okresie, oraz przedkładania raportów; 9.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 10.Dopuszczenie do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p.poż.; 11.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 12.Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, 13.Bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z tabelą elementów skończonych oraz z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, a także wnioskowanie do wykonawcy robót budowlanych o korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia; 14.Weryfikowanie i zatwierdzanie wykonawcy robót budowlanych wszelkich materiałów, 15.Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 16.Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy oraz dokumentację projektową i Specyfikacje Techniczne; 17.Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 18.Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 19.Zlecanie usunięcia robót wykonanych niewłaściwie i poniżej obowiązującego standardu; 20.Wydawanie poleceń wykonawcy robót budowlanych do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo osób lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 21.Zlecanie w uzasadnionych przypadkach wykonania przez wykonawcę robót budowlanych: - sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, - dokonywanie ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, - wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; 22.Dokonywanie czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur wykonawcy robót budowlanych, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym; 23.Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, przedstawicieli Instytucji Wdrażającej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 24.Uczestniczenie w przygotowaniu i uzupełnianiu wniosków, informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Wdrażającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 25.Wnioskowanie o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez wykonawcę robót budowlanych skrócenia lub wydłużenia terminu wykonania prac; 26.Organizowanie i uczestniczenie w naradach roboczych na budowie, oraz sporządzanie z nich protokołów lub notatek z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich Zamawiającemu i zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie, 27.Współpracy z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i objazdowych. W przypadku ewentualnych powstałych zdarzeń w trakcie prowadzenia budowy Wykonawca przygotowuje dla Zamawiającego propozycje koniecznych działań; 28.Sporządzanie protokołów konieczności/robót zamiennych na roboty dodatkowe i/lub zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego, oraz weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych oraz różnicowych; 29.Zapewnienie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych w trakcie oraz po zakończeniu procesu inwestycyjnego; 30.Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, oraz dokumentacji budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 31.Stwierdzenie w miarę potrzeb zakończenia robót lub przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę; 32.Nadzorowania skompletowania 2 kompletów archiwalnych dokumentacji powykonawczych z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi; 33.Dokonywanie odbiorów częściowych, w tym sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, uczestnictwo w czynnościach rozruchu technologicznego i przekazaniu obiektów do użytkowania i eksploatacji, uczestnictwo w odbiorze końcowym; a także organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy; 34.Opracowywanie dla Zamawiającego informacji ze zrealizowanego zadania inwestycyjnego oraz przygotowanie opinii technicznej zrealizowanego zadania inwestycyjnego; 35.Przygotowywanie i przekazywania Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach materiałów źródłowych do sporządzenia przez Zamawiającego projektu sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Wdrażającą w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się ze zobowiązań umownych, a także poświadczanie i opiniowanie dokumentów i sprawozdań przygotowywanych przez wykonawcę robót budowlanych tj. m.in.: a)sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu finansowania inwestycji stanowiącego materiał źródłowy dla Zamawiającego do sporządzenia wniosków o płatność przez cały okres realizacji, b)sporządzanie sprawozdań o ewentualnych zagrożeniach powodujących zmiany w terminach i płatnościach, c)wydawanie opinii do rozliczeń płatności zaliczkowych z Instytucją Wdrażającą, d)przygotowanie innych materiałów źródłowych, które będą niezbędne do właściwego prowadzenia przez Zamawiającego sprawozdawczości i rozliczeń w ramach procedur unijnych i wymagań Instytucji Wdrażającej, e)sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; 36.Inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego zrealizowania i rozliczenia zadania inwestycyjnego z wykonawcą robót budowlanych, zgłoszenie zamiaru użytkowania obiektu budowlanego bez sprzeciwu powiatowego inspektora nadzoru budowlanego, oraz rozlicznie zadania z Instytucja Wdrażającą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach