Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Renowacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Renowacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem renowacji wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu. Nadzorem inwestorskim należy objąć branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną. Charakterystyka robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski: I. Budynek kamienicy frontowej oznaczony w projekcie zagospodarowania terenu jako BM: Powierzchnia zabudowy: 193 m2, powierzchnia użytkowa: 463 m2, kubatura 1.737 m3. Budynek nie jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego. Jest to budynek trójkondygnacyjny podpiwniczony. Zakres robót obejmuje: wymianę fundamentów budynku, przemurowania ścian, wymianę stropów, wymianę dachu, ocieplenie ścian budynku, ocieplenie poddasza, przebudowę schodów. Przebudowanie układów pomieszczeń mieszkalnych na parterze celem wydzielenia łazienek i kuchni. Wykonanie adaptacji strychu na pomieszczenia mieszkalne. Przebudowanie układu pomieszczeń w piwnicy na kotłownię i pomieszczenia gospodarcze. Wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, kotłowni węglowej, wykonanie instalacji elektrycznej, telefonicznej, rtv., internetowej, domofonowej, odgromowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. Budynek zostanie wyposażony w instalacje i urządzenia umożliwiające prawidłowe i zgodne z przepisami funkcjonowanie w/w budynku. Każdy lokal mieszkalny zostanie wyposażony w trzon kuchenny gazowy lub elektryczny lub gazowo-elektryczny. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. II. Budynek gospodarczy z pomieszczeniem na śmietnik oznaczony w projekcie zagospodarowania terenu jako typ BG/S: Zakres robót obejmuje: częściową rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego nr 2, przebudowę pozostałej części budynku z wydzieleniem pomieszczeń na śmietnik i dwóch pomieszczeń do celów gospodarczych. Budynek o konstrukcji murowanej. W górnej części konstrukcja stalowa ażurowa, kryty blachą trapezową. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. III. Uzbrojenie terenu- przyłącza i sieci: Przyłącze wodne: projektowane z istniejącego wodociągu DN100 w ul. Wodnej. Zestaw wodomierzowy w piwnicy budynku. Przyłącze kanalizacji sanitarnej: projektowane do kanału sanitarnego w ul. Wodnej. Przyłącze kanalizacji deszczowej: projektowane z części dachu kamienicy opadającego w stronę ul. Wodnej, woda deszczowa odprowadzana jest dwoma przyłączami do kanalizacji deszczowej w ul. Wodnej. Z drugiej części dachu woda odprowadzana będzie systemem rur do studni chłonnej, którą należy wykonać na terenie posesji. Przyłącze energetyczne: należy wykonać podłączenie budynku do nowo wykonanego złącza kablowego na ścianie budynku. Wykonanie przyłącza nie wchodzi w zakres zamówienia. IV. Zagospodarowanie terenu, mała architektura: Należy wykonać zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem rozwiązań zawartych w projekcie podstawowym i zamiennym. Utwardzenie ciągów komunikacyjnych, schody terenowe z kostki brukowej, montaż ławek, trzepaka i urządzeń zabawowych - piaskownica, huśtawki, zagospodarowanie terenów zielonych. V. Przebudowa przypory: Celem umożliwienia komunikacji podwórka na ul. Wodną należy przebudować istniejącą ceglaną przyporę między budynkami kamienicy i byłej synagogi, wykonując zaprojektowaną konstrukcję ramową żelbetową. VI. Roboty rozbiórkowe, wyburzenia, mur ogrodzeniowy: Należy wykonać rozbiórkę budynku gospodarczego nr 1 zlokalizowanego na terenie działki zgodnie z projektem rozbiórek oraz częściową rozbiórkę budynku gospodarczego nr 2. Konstrukcja budynków tradycyjna. Z rozbieranego budynku gospodarczego nr 2 należy pozostawić podłużną ścianę będącą elementem budynku na sąsiedniej nieruchomości z fragmentami ścianek działowych na tej działce, wybudować mur ogrodzeniowy o wysokości do 2,20 m stanowiący jednocześnie ścianę podłużną nowego budynku gospodarczego BG/S. Pełny zakres robót objętych nadzorem inwestorskim, a przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa i STWiORB. 2. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) należy: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e)wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f)żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: a)uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, b)weryfikacja faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, c)przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanych robót budowlanych, d)bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót, e)uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych inwestycji do czasu upływu gwarancji. 4. Zamawiający dostarczy Wykonawcy-Inspektorowi dokumentację projektową obiektu. 5. Wartość nadzorowanych robót budowlanych wynosi: 786.178,33zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach