Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Odtworzenie naturalnego koryta starorzecza rzeki Żegliny wraz z budową ciągów pieszo-rowerowych w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2013-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Odtworzenie naturalnego koryta starorzecza rzeki Żegliny wraz z budową ciągów pieszo-rowerowych w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i innymi robotami w następujących branżach: - hydrotechniczna, - drogowa, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - zieleń. 2. Charakterystyka zakresu robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski: Element 1 - Starorzecze rzeki Żegliny - Starorzecze dolne - odtworzenie koryta rzeki na odcinku od zbiornika Grodzka do ul. Zamkowej, umocnienie brzegów koryta, bystrotok, upust denny, odprowadzenie wód powierzchniowych, wylot kolektora deszczowego na ul. Rybnej i ul. Zamkowej, przepust pod ul. Zamkową, schody skarpowe, ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni żwirowo-kamiennej (do ul. Grodzkiej), oznakowanie, kładka, oświetlenie terenu, elementy małej architektury, zieleń. - Starorzecze środkowe - odtworzenie kryta rzeki na odcinku od ul. Zamkowej do ul. Podrzecze, umocnienie brzegów koryta, odprowadzenie wód powierzchniowych, wylot kolektora deszczowego na ul. Wodnej, ściana oporowa z głazów, ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni żwirowo-kamiennej, kładka, taras drewniany, oświetlenie terenu, elementy małej architektury, zieleń. - Starorzecze górne - przepust pod ul. Podrzecze, odtworzenie koryta (mulda kamienna) od ul. Podrzecze do cieku Krasawa, zbiornik retencyjny, kładka betonowa, ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni żwirowo-kamiennej, oznakowanie, oświetlenie terenu, elementy małej architektury, zieleń. Element 2 - Ulica Grodzka Należy wykonać przebudowę ulicy Grodzkiej na długości od ul. Sienkiewicza do ul. Wschodniej. Ulica dostępna dla ruchu rowerowego i pieszego, a na odcinku wjazdowym od ul. Sienkiewicza także dla ruchu samochodowego (jezdnia i parkingi). Nawierzchnia jedni, parkingu, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego - bitumiczna. Odwodnienie ulicy powierzchniowe. Ulica wyposażona w oświetlenie uliczne, oznakowanie. Na skarpie wału - schody terenowe. Wzdłuż ulicy elementy małej architektury i zieleń. Element 3 - Sięgacz ulicy Wschodniej Należy wykonać przebudowę dojazdu od ulicy Wschodniej i Stawowej na długości istniejącej zabudowy. Nawierzchnia jezdni - bitumiczna, pas poszerzający - żwirowo-kamienny, zjazdy - kostka betonowa. Odwodnienie ulicy powierzchniowe. Ulica oznakowana. Wzdłuż ulicy elementy małej architektury, zieleń. 3.W ramach zamówienia należy sprawować: funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi oraz innymi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, STWiORB oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 4.Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami) należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e)wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f)żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: - uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, - weryfikacji faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, - przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót, - uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych inwestycji do czasu upływu gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach