Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia:
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Remont drogi gminnej Jaroszowice-Gorzeń Dolny – Zawadka odcinek I w km 0+450 – 1+500 oraz odcinek II w km 1+550 – 1+980 w miejscowości Gorzeń Dolny, Gorzeń Górny, Zawadka, Gmina Wadowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Remont drogi gminnej Jaroszowice-Gorzeń Dolny – Zawadka odcinek I w km 0+450 – 1+500 oraz odcinek II w km 1+550 – 1+980 w miejscowości Gorzeń Dolny, Gorzeń Górny, Zawadka, Gmina Wadowice” . Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: a) zapewnienie pełnego zakresu czynności określonych w przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.); b) posiadanie znajomości zakresu robót oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych; c) stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin, niemniej jednak Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru posiadał możliwość codziennego pobytu na budowie, a przed swoją wizytacją na placu budowy powiadomił o tym fakcie Zamawiającego poprzez kontakt telefoniczny (33 873-18-11 w. 215), fax (33 873-18-15), lub e-mail: (na adres: jgryga@wadowice.pl , msadowski@wadowice.pl); d) Wymagana przez Zamawiającego obecność Inspektora na budowie wynosi minimum 2 razy w tygodniu licząc od daty rozpoczęcia robót przez Wykonawcę robót; e) reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie poprzez bieżącą kontrolę robót w zakresie ich zgodności z zakresem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, SIWZ, ofertą wykonawcy robót oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami Prawa budowlanego; f) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa oraz obowiązkowo sprawdzanie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; g) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji; h) analizowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w zamówieniu, a zgłoszonych i zaproponowanych przez Kierownika Budowy lub przez Inwestora, oraz uzgadnianie wprowadzonych rozwiązań; i) powiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad; j) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z realizacją zamówienia; k) analizowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego, proponowanych przez Wykonawcę zakresów robót dodatkowych lub zamiennych; l) sporządzanie protokołów na roboty dodatkowe i konieczne w swoim zakresie, m) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycja, n) stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych częściowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, o) uczestniczenie w pracach komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonanych napraw i usuniętych usterek i w trakcie przeglądów gwarancyjnych, p) do obowiązków Inspektora Nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. Przeglądy gwarancyjne uważa się również za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, q) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót, r) informowanie na bieżąco telefonicznie lub osobiście o terminowości wykonania robót Zamawiającego, s) potwierdzanie Zamawiającemu ilości i rodzaju faktycznie wykonanych robót budowlanych, jako podstawę do sporządzenia i przedłożenia faktury przez Wykonawcę, t) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów BHP, przepisów dotyczących ochrony środowiska, utrzymywania porządku na terenie budowy oraz kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, u) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego, v) na prośbę Zamawiającego sprawdzanie kosztorysów powykonawczych Wykonawcy zadania budowlanego pod względem merytorycznym i rachunkowym w swoim zakresie, w) kontrolowanie rozliczenia budowy na żądanie Zamawiającego w swoim zakresie, x) zapewnienie pomocy przy rozliczeniu umowy, w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, y) branie czynnego udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją nadzorowanych robót w swoim zakresie, z) branie czynnego udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzorowanych prac zawiera dokumentacja przetargowa zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Wadowicach pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,1756861,remont-drogi-gminnej-jaroszowice-gorzen-dolny-zawadka-odcinek-i-w-km-0450-1500-oraz-odcinek-ii-w-km-.html - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót bud ... (dla etapu I i II)
Dodano: 2024-03-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka - etap II
Dodano: 2024-03-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją rekanalizacji w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Chyżne, Lipnica Mała oraz Zubrzyca Dolna
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”
Dodano: 2024-02-19 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”
Dodano: 2024-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej dla zadania : „Budowa zbiornika wyrównawczego o poj. 150 m3 ......
Dodano: 2024-01-24 - Rozbudowa i modernizacja parku wodnego w Wysowej-Zdroju, usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-12-13 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa budynku Zespołu Szkół
Dodano: 2023-11-26