Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych nr 271105K w km 0+000-0+342,  0+382-0+528,  nr 271109K w km 0+000-0+343 w m. Biecz

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych nr 271105K w km 0+000-0+342,  0+382-0+528,  nr 271109K w km 0+000-0+343 w m. Biecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych nr 271105K w km 0+000-0+342,  0+382-0+528,  nr 271109K w km 0+000-0+343 w m. Biecz. 2. Szczegółowy zakres usługi dotyczącej pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres prac budowlanych, które objęte będą usługą pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zawarty jest w dokumentach, dostępnych na stronie internetowej www.biecz.przetargi.pl (w zakładce „postępowania zakończone” – zadanie: Przebudowa dróg gminnych nr 271105K w km 0+000-0+342,  0+382-0+528,  nr 271109K w km 0+000-0+343 w m. Biecz. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy. 3) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz „OFERTA” wraz z zestawieniem zadań punktowanych w kryterium pn. „Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego”, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, o treści określonej w formularzu, stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udawadniającego, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - jeżeli dotyczy. Wykonawca może wykorzystać wzór pisemnego zobowiązania stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ,.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach