Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową „Składowisko Odpadów” w miejscowości Korczów koło Biłgoraja”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852, 531 889 188 , fax. 846 881 847
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
    Łąkowa 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, 531 889 188, fax. 846 881 847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową „Składowisko Odpadów” w miejscowości Korczów koło Biłgoraja”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Zakres przedmiotu zamówienia stanowi pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w zakresie Budowy przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową „Składowisko Odpadów” w miejscowości Korczów koło Biłgoraja z pełnieniem obowiązków wynikających w szczególności z art. 25 Ustawy Prawo Budowlane, w branży elektrycznej oraz ogólnobudowlanej w tym uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, obiektów budowlanych, potwierdzenie faktycznego wykonania robót oraz kontrolowania rozliczeń budowy. II. Do czynności Inspektora Nadzoru należeć będą obowiązki wynikające z przepisów Prawa budowlanego (art. 25, 26, 20, ust. 1, pkt 4 lit. b) m.in.: 1. Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze SIWZ, zatwierdzonymi projektami budowlanymi, wydanymi warunkami, opiniami, decyzjami i aktualnymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3. Żądanie od kierownika budowy/kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania elementów robót wykonywanych wadliwie, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlano - wykonawczym. 4. Dokonywanie regularnych wpisów w dzienniku budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót 5. Obowiązkowa obecność na budowie min. 2 razy w tygodniu, potwierdzona pismem sprawozdawczym w formie wiadomości e-mail z każdej wizyty oraz przynajmniej jednym wpisem w dzienniku budowy w każdym tygodniu. 6. W przypadku każdego wezwania przez Zamawiającego lub Kierownika budowy za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie, niezwłoczne stawianie się na placu budowy (w czasie nie dłuższym niż 24 godziny). 7. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i aktywny udział w czynnościach odbioru gotowych elementów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania 8. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 9. Udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych (okres gwarancji zgodnie z umową na roboty budowlane 60 m-cy), 10. Niezwłoczne informowanie Inwestora o zagrożeniach budowy, m.in. niedotrzymania terminu umownego wykonania robót przez wykonawcę (zgodności z zatwierdzonym harmonogramem robót), niesprzyjających warunkach atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, 11. Rozstrzyganie w porozumieniu z autorem dokumentacji projektowej wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcje realizacji inwestycji, 12. Sprawdzenia przed przekazaniem Zamawiającemu sporządzonej dokumentacji powykonawczej i potwierdzenie jej kompletności i zgodności wersji papierowej z elektroniczną, 13. Potwierdzenie faktycznych robót wykonanych w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez Wykonawcę Inwestorowi, potwierdzenie na fakturze, że roboty zostały wykonane zgodnie z umową, a materiały zostały wbudowane. 14. Potwierdzenie usunięcia wad i usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbioru i przeglądów gwarancyjnych, 15. Na każdy wniosek Inwestora, Kierownika budowy (telefoniczny, pisemny, elektroniczny) bezzwłoczne stawianie się na naradach dotyczących nadzorowanych robót. 14. Sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu. 15. Stałe /co najmniej co tygodniowe/, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie zamawiającemu. 16. Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej w zakresie umożliwiającym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę. 17. W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. 18. Opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień na roboty dodatkowe nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 19. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. 20. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 21. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przyjęcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych, skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji. 22. Uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem. 23. Bieżąca kontrola kosztów inwestycji i podejmowanie stosownych działań aby koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone. 24. Kontrola umów i rozliczeń Wykonawcy robót z jego Podwykonawcami. 3.2. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych, terminy, warunki ich realizacji, wzór umowy z wykonawcą robót oraz pełna dokumentacja budowlano - wykonawcza znajdują się w dokumentacji przetargowej pn.” Budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową „Składowisko Odpadów” w miejscowości Korczów k. Biłgoraja.” – ZP/ZOŚ/2/2017 dostępnej na stronie internetowej Spółki pod adresem: www.pgk.biuletyn-publiczny.net w dziale – Przetargi – SIWZ pod linkiem- http://pgk.biuletyn-publiczny.net/news/95/budowa-przylacza-elektroenergetycznego-kablowego.html 3.3. Zabrania się Inspektorowi Nadzoru podejmowania bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek decyzji mających wpływ na zobowiązania finansowe Zamawiającego. 3.4. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego będącego przedmiotem niniejszego opracowania może być osoba / mogą być osoby posiadająca/ce* odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzoną stosownymi dokumentami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz branży ogólnobudowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami obowiązującej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy Prawo budowlane . Na podstawie art. 27 Prawa budowlanego wykonawca powierzy inspektorowi nadzoru inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej i elektroenergetycznej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego – koordynatora. 3.5. Na podstawie art. 75 pr. bud. inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą zobowiązani stawiać się na każde wezwanie kierownika budowy związane z wystąpieniem na budowie zdarzenia o charakterze katastrofy budowlanej albo wywołującego zagrożenie życia lub zdrowia osób przebywających na terenie budowy bądź zagrożenie w mieniu zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i osób trzecich. 3.6. W związku z art. 41 ust. 1, 2 i 4 Prawa budowlanego Wykonawca przedmiotowego zamówienia złoży oświadczenia o przyjęciu obowiązków wraz z kopiami posiadanych i wymaganych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla poszczególnych branż; oraz osoby pełniące funkcje inspektora nadzoru podejmą swoje obowiązki z dniem podpisania umowy, potwierdzając ten fakt wpisem do dziennika budowy. 3.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) - czynności wykonywane przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują. 3.8. Zamawiający wymaga aby termin płatności za wykonana usługę nie był krótszy niż 14 dni do daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i po odbiorze bez uwag nadzorowanych robót. W przypadku oferowania dłuższego terminu płatności Zamawiający przyzna ofercie punktację w kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 u-Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach