Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: „Adaptacja Dworku Dietla do nowych funkcji społecznych.”

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: „Adaptacja Dworku Dietla do nowych funkcji społecznych.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje: Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych, prac konserwatorskich wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umowy z wykonawcą robót budowlanych pod nazwą „Adaptacja Dworku Dietla do nowych funkcji społecznych.”, a w szczególności: a) reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji wykonywanych robót z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, c) sprawdzanie i odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych, w tym robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, ich jakości i wartości oraz usunięcia wad stwierdzonych podczas czynności odbioru częściowego lub końcowego, e) kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym, f) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym, zawartą umową na wykonanie robót budowlanych oraz terminowości ich wykonania. g) reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji zadania przez sprawowanie nadzoru konserwatorskiego nad prowadzonymi pracami konserwatorskimi oraz robotami budowlanymi, w tym kontroli zgodności prowadzonych prac konserwatorskich oraz robót budowlanych z wydanymi pozwoleniami konserwatorskimi, uzgodnioną dokumentacją, tj. programami konserwatorskimi, projektem budowlanym, sztuką konserwatorską oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003r. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia z dnia 2 sierpnia 2018. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków Dz.U.2018.1609 z dnia 22.08.2018r. oraz z treścią umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prac konserwatorskich i robót budowlanych. Ogłoszenie o zamówieniu wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami na wykonanie zamówienia pod nazwą „Adaptacja Dworku Dietla do nowych funkcji społecznych.” dostępne są na stronie internetowej: https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1471073,ogloszenie-o-zamowieniu-adaptacja-dworku-dietla-do-nowych-funkcji-spolecznych.html Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 6 lat ( zgodnie z gwarancją udzieloną przez wykonawcę robót budowlanych) liczone od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych nad którymi ma być sprawowany nadzór inwestorski będący przedmiotem zamówienia. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu na, którym ma być realizowana nadzór inwestycji będący przedmiotem zamówienia, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. Szczegółowy zakres robót nad którymi ma być sprawowany nadzór inwestorski: Postępowanie na realizację inwestycji zawiera szczegółowy zakres robót został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do SIWZ postępowania na wykonanie robót budowlanych. Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi: https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1471073,ogloszenie-o-zamowieniu-adaptacja-dworku-dietla-do-nowych-funkcji-spolecznych.html, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 306.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. pkt. 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach