Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. Wykonanie dostosowania SP12 w Studzionce na przedszkole

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. Wykonanie dostosowania SP12 w Studzionce na przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie dostosowania SP12 w Studzionce na przedszkole Szczegółowy zakres prac budowlanych pn. Wykonanie dostosowania SP12 w Studzionce na przedszkole zostanie zrealizowany zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności z dokumentacją projektową pn.:„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej nr 12 w Studzionce przy ul. Jordana 3a wraz z budową obiektów małej architektury”, które stanowią integralną część umowy na w.w. zadanie. Zakres świadczenia wykonawcy prac budowlanych obejmuje również wszystkie pozostałe prace , które nie zostały wskazane w dokumentacji , a są niezbędne do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu w postaci uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: a. reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane; b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, c. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, d. sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji robót budowlanych (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, e. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego, f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy tj. Inspektora nadzoru inwestorskiego określa Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach