Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie szaletu publicznego na działce 1156/48”

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie szaletu publicznego na działce 1156/48”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie szaletu publicznego na działce 1156/48” obejmujący w szczególności nadzór nad: 1) Wykonaniem geodezyjnego wytyczenia obiektów w terenie; 2) Wykonaniem przyłączeń do sieci elektrycznych oraz sieci wodno-kanalizacyjnych; 3) Wykonaniem płyty fundamentowej 4) Montażem toalety 5) Przyłączeniem toalet do przedmiotowych sieci, wykonaniem studzienek wodomierzowych, kanalizacyjnych oraz kablowego zasilania energetycznego; 6) Rozruchem technologicznym toalet; 7) Odbiorem i rozliczeniem końcowym zadania. 2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: 1)Wykonywanie pełnego zakresu czynności określonych w art. 25,26 i 27 ustawy z dnia7 lipca1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2018 r. poz.1202). 2) Przekazanie placu budowy 3) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu i dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego, 4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych, 5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie wobec Wykonawcy robót poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji przedmiotowych robót budowlanych z zatwierdzonym projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wytycznymi Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości, wykonania prób i badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ew. ekspertyz, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie i urządzeń technicznych, 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, 7) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów realizacji i odbioru końcowego, 8) Potwierdzanie wpisami do dziennika budowy faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, 9) Informowanie na piśmie Zamawiającego o przyczynach wstrzymania robót budowlanych, wadach w dokumentacji projektowej, konieczności wykonania badań, prób, ekspertyz dotyczących robót budowlanych, 10) Informowanie na piśmie Zamawiającego o konieczności wykonania robót, zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub rezygnacji z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, 11) Weryfikacja dokumentów potwierdzających prawidłowe zakończenie prac budowlanych, w tym dokumentacji powykonawczej, 12) W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy lub Zamawiającego dokonanie wyceny wykonanych prac zgodnie z cenami jednostkowymi przyjętymi w kosztorysie ofertowym i ilością faktycznie wykonanych robót z obmiarów. 13) Dokonanie odbiorów końcowych robót, udział w komisji odbiorowej. 14) Wykonywanie innych, niewymienionych czynności a wynikających z pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru. Szczegółowy opis obiektu objętego zamówieniem i zakres robót budowlanych określa Projekt budowlany opracowany przez LW Uniprojekt Sp. z o.o. ul. Gen. Władysława Sikorskiego 71, 32-540 Trzebinia- projektant główny –inż. Jacek Litwin stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1do SIWZ), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 poz. 798) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów przedłożonych Zamawiającemu; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach