Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa krytej pływalni w Libiążu”.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 271 311, , fax. 326 249 290
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 271 311, , fax. 326 249 290
    REGON: 27625798900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa krytej pływalni w Libiążu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa krytej pływalni w Libiążu”. Wykonawca zobowiązuje się pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa krytej pływalni w Libiążu”. W ramach zamówienia inspektor nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania w zakresie wykonania robót budowlanych, objętego umową nr 10 WI.272.101.2019 z dnia 24.04.2019 r. (Załącznik nr 1 do Wzoru umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia obowiązkiem wykonawcy będzie: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami w tym dotyczącymi BHP i p. poż, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową; Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego; 3) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 4) sprawdzanie jakości wykonanych robót, robót zanikających, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; opiniowanie wniosków materiałowych Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 7 dni od otrzymania wniosku, 5) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego i finansowego (odbiorów częściowych, odbioru końcowego i odbioru ostatecznego) wykonanych robót budowlanych; 6) sprawdzenie i akceptacja dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez wykonawcę wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 9) dokumentowanie opóźnień stosownymi protokołami lub wpisami w dzienniku budowy; 10) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych; 11) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskana zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 12) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; 13) organizowanie oraz przewodniczenie cyklicznym naradom koordynacyjnym z udziałem przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy oraz innych zaproszonych osób; celem narad będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót; narady będą odbywały się minimum 2 razy w miesiącu, terminy narad będzie ustalał zamawiający i powiadomi o nich inspektora nadzoru z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie także sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; 14) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; 15) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; 16) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami; 17) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 18) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 19) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 20) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisanie z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokołu konieczności, podając uzasadnienie spełnienia przesłanek art. 144 ust. 1 Pzp, koszt tych robót i wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 21) w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót udział w sporządzeniu szczegółowego protokołu inwentaryzacji robót w toku, według stanu na dzień odstąpienia, 22) w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót sprawdzenie i zatwierdzenie kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez wykonawcę w celu ustalenia należnego wynagrodzenia wykonawcy z tytułu wykonania części umowy, 23) składanie Zamawiającemu raportów miesięcznych z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową w okresach miesięcznych, przy czym raport miesięczny winien być złożony w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego i powinien zawierać: – opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, – nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, – plan robót i finansowania na kolejne miesiące, – opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, – fotografie dokumentujące postęp robót, – wykaz zmian w dokumentacji projektowej, – wykaz roszczeń wykonawcy robót i etap ich rozpatrzenia, 24) po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego; 25) pełnienie nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego, przy czym czas pracy osób świadczących usługę winien wyglądać następująco: – Inspektor Nadzoru - w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu, – Inspektorzy nadzoru branżowi – w czasie prowadzenia robót w swojej branży, nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu, przy czym konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 26) uczestnictwo w obowiązkowych kontrolach obiektu związanych z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (prowadzonych w szczególności przez Państwową Straż Pożarną, Inspekcję Sanitarną, właściwy organ nadzoru budowlanego), 27) udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia (okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia i wyposażenie wynosi 84 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy); 28) dokonanie ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie określa wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) działalność obejmującą wykonywanie nadzoru inwestorskiego może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1). pieniądzu, 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3). gwarancjach bankowych, 4). gwarancjach ubezpieczeniowych, 5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.310 ze zm.). 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 12.09.2019 r. o godzinie 7:45.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach