Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Pańska Góra - Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni rekreacyjnej i parkowej”. 2. Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane nadzór inwestorski nad realizacją w/w zadania inwestycyjnego. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania w zakresie robót budowlanych, które obejmują w szczególności: a) roboty przygotowawcze tj. wycinka, karczowanie drzew i zakrzaczeń, pielęgnacja zieleni, zdjęcie humusu; b) makroniwelacje terenu zbiornika; c)roboty przygotowawcze dna zbiornika; d)budowę grobli, urządzeń wodnych zasilających i odwadniających Zalew, e) wykonanie uszczelnienia stawu w postaci przesłony przeciwfiltracyjnej zlokalizowanej w grobli stawu, f) budowę tras pieszych i rowerowych na groblach, g) budowę pomostu dolnego, h) budowę pomostu spacerowego – górnego i) budowę zielonej strefy rekreacji i wypoczynku, j) budowę strefy rekreacyjnej dla dzieci wraz z montażem urządzeń zabawowych makroniwelację terenu; k) budowę wewnętrznej drogi dojazdowej; l) rozbudowę sieci uzbrojenia terenu w sposób zapewniający dostęp do infrastruktury technicznej miasta (sieci elektroenergetycznej SN i NN, sieci kanalizacji teleinformatycznej, sieci oświetlenia zewnętrznego); ł) zabezpieczenie lub przebudowę odcinków sieci istniejących, kolidujących z planowanym zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu; m) uporządkowanie terenu po robotach budowlanych; n) rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem warstwy humusu; o) zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej; p)montaż obiektów małej architektury, r)budowę instalacji elektrycznej wraz z montażem oświetlenia zewnętrznego, użytkowego i iluminacji wybranych obiektów, s) budowę instalacji telewizji dozorowej (monitoringu), ś) budowę kładki/mostku nad ciekiem, t) przebudowę istniejącej kładki nad ciekiem, u) oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.) v) korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne projektowanych elementów wraz z odwozem materiału; w) rozebraniu istniejących nawierzchni ciągów pieszych, budowę systemu odwonienia lub odprowadzenia wód opadowych wybranych obiektów wykonaniu warstw podbudowy pod projektowane elementy; x) wykonaniu nawierzchni ścieżki pieszej, pieszo-rowerowej, ścieżki rowerowej, chodników , schodów terenowych terenowych oraz poboczy; z) wykonaniu zieleńców ż) wykonaniu ogrodzeń ź) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: – oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót , – organizację zaplecza, – wytyczenie geodezyjne, – organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót , – zapewnienie nadzoru zarządców w sieci wynikające z uzgodnień , – wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, – wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, – badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, –wywóz drewna, zrębiny i korzeni z terenu inwestycji – bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, – wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych k) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między    innymi: – oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, – organizację zaplecza, – wytyczenie geodezyjne, – organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, – zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, – wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, – wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, – badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, – bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, – wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 8 do SIWZ. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym (według wzoru) w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. 1 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach