Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.: „Rozbudowa, przebudowa i remont Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu” „Rozbudowa, przebudowa i remont Urzędu Miejskiego w Bieczu ul. Rynek 20” „Rozbudowa, przebudowa i remont części wspólnych Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu i Urzędu Miejskiego w Bieczu ul. Rynek 20”

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.: „Rozbudowa, przebudowa i remont Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu” „Rozbudowa, przebudowa i remont Urzędu Miejskiego w Bieczu ul. Rynek 20” „Rozbudowa, przebudowa i remont części wspólnych Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu i Urzędu Miejskiego w Bieczu ul. Rynek 20”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.: „Rozbudowa, przebudowa i remont Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu”. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na ww. zadaniu dofinansowane w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 ze środków finansowych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa dla zadania pn. „Modernizacja Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu i wyposażenie wraz z adaptacją zabytkowych podziemi, adaptacją i nadbudową nieużywanego dotychczas budynku oraz rozbudową istniejącego budynku w celu dostosowania do kryteriów certyfikatu Biblioteka + dostosowania do użytku dla osób niepełnosprawnych i przekształcenia w nowoczesne centrum do-stępu do wiedzy, kultury oraz ośrodka życia społecznego”. „Rozbudowa, przebudowa i remont Urzędu Miejskiego w Bieczu ul. Rynek 20”. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na ww. zadaniu realizowane ze środków własnych Gminy Biecz „Rozbudowa, przebudowa i remont części wspólnych Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu i Urzędu Miejskiego w Bieczu ul. Rynek 20”. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na ww. zadaniu realizowane w 30% ze środków własnych Gminy Biecz oraz w 70% w ramach do-finansowania ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa dla zadania pn. „Modernizacja Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu i wyposażenie wraz z adaptacją zabytkowych podziemi, adaptacją i nadbudową nie-używanego dotychczas budynku oraz rozbudową istniejącego budynku w celu dostosowania do kryteriów certyfikatu Biblioteka + dostosowania do użytku dla osób niepełnosprawnych i przekształcenia w nowoczesne centrum dostępu do wiedzy, kultury oraz ośrodka życia spo-łecznego 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych jest przedmiotem zamówienia publicznego - znak sprawy: ZP.271.30.2017, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych – nr ogłoszenia: 574803-N-2017, data zamieszczenia: 21.08.2017 r. Ogłoszenie, SIWZ, dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zostały zamieszczone i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.przetargi.biecz.pl 3. Do obowiązków wchodzących w zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: - wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych terenu robót wraz z dziennikiem budowy, w terminie do 3 dni licząc od dnia podpisania umowy z Wykonawcą na realizację prac, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawowanie nadzoru na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Dodatkowo inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w czasie 4 godz. od telefonicznego powiadomienia (godziny rozliczane będą w ramach czasu pracy 7:30-15:30), - wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz chronienie interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, kontrolowanie wykonawcy w zakresie przestrzegania zasad planu BIOZ oraz przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska, - zgłaszanie Zamawiającemu wad i niedokładności w dokumentacji lub też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań technicznych, względnie innych materiałów nieprzewidzianych w dokumentacji, - uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych, Zamawiającym i autorami projektów wszelkich propozycji zmian do projektów wykonawczych i ich zatwierdzanie bądź odrzucanie wraz z dokonywaniem niezbędnych wyjaśnień, - sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań). W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących elementów prefabrykowanych lub innych wyrobów żądanie od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych, - kontrola ilości i terminowości wykonywania robót, - uczestniczenie w przeprowadzonych przez wykonawcę próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń oraz zwoływanych przez inwestora radach technicznych, - zawiadamianie nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych, - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót przed każdorazowym odbiorem, - czynny udział w pracach odbiorów częściowych robót oraz komisji końcowego odbioru robót, - sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru częściowego robót oraz protokołu końcowego odbioru robót w zakresie wykonanych robót oraz zgodności faktur z umową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym, - terminowe przekazanie faktur do realizacji Zamawiającemu, - sprawdzenie i potwierdzenie prawidłowości sporządzenia dokumentacji powykonawczej w tym kosztorysu powykonawczego, - udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad, - kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych tych wad oraz bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach, - udział w pracach komisji dotyczących przeglądów międzygwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ. (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 5. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego – wykazu złożonych ofert: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach