Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku – Białej (Rewitalizacja Starówki – kwartał B) – II i III etap.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku – Białej (Rewitalizacja Starówki – kwartał B) – II i III etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i adaptacji budynku przy ul. Rynek 16/ Słowackiego 1b w Bielsku – Białej (Rewitalizacja Starówki kwartał B) – II i III etap”. Nadzór inwestorski obejmuje roboty budowlane w szczególności: a) w zakresie II etapu: - wykonanie instalacji c.o. w kawiarni „Cafe & Bistro Oskar” na parterze; b) w zakresie III etapu: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - remont piwnic w budynku głównym oraz remont i adaptacja piwnic na pomieszczenia użytkowe w oficynie bocznej i tylnej, z podbiciem ścian fundamentowych i wykonaniem izolacji poziomej, - izolacja przeciwwilgociowa i osuszenie ścian w poziomie parteru - rozebranie kominów przeznaczonych do likwidacji i przemurowania, budowa nowych zgodnie z dokumentacją projektową III etapu, - korekta i częściowa przebudowa stopni na klatce schodowej, remont schodów w piwnicy oraz przebudowa schodów zewnętrznych na podwórko, - otwarcie przechodu na podwórko wewnętrzne z przebudową otworów i schodów, - remont podwórka wewnętrznego z wykonaniem schodów zewnętrznych do mieszkań, zadaszenie galerii, wykonanie i montaż małej architektury, założenie trawnika z sadzonkami bukszpanów, - remont elewacji od strony wewnętrznego podwórka i od ul. Pankiewicza z wystrojem architektoniczno –sztukatorskim, renowacją i konserwacją elementów kamiennych i metalowych oraz wykonaniem cokołu kamiennego, ocieplenie elewacji; - wykonanie i montaż stolarki okiennej i drzwiowej (na wzór istniejącej), - odtworzenie zamurowanych i poszerzanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych, - wzmocnienia, zamurowania i przemurowania istniejących ścian i sklepień, wykonanie ścianek działowych, - wykończenie wnętrz: likwidacja zagrzybienia, tynki renowacyjne, wyprawy tynkarskie, malowanie ścian, sklepień i sufitów, okładziny ścian z płytek ceramicznych, posadzki z płyt kamiennych, posadzki z gresu kamieniopodobnego, posadzki drewniane i posadzki betonowe, - wykonanie węzła cieplnego, - wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych zasilanych z istniejącego przyłącza (oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń, oświetlenia ewakuacyjnego w komunikacji, instalacji domofonowej, rurarz dla instalacji antenowej RTV, instalacji telefonicznej), - wykonanie instalacji wewnętrznych: centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej zasilanych z istniejącego pomieszczenia węzła cieplnego, - wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej z odprowadzeniem do sieci miejskiej poprzez istniejące, wymieniane i projektowane przyłącza, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej i wspomaganej mechanicznie oraz wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej w lokalu usługowo-handlowym (od ul. Pankiewicza), - wykonanie instalacji wody zimnej zasilanej z sieci wodociągowej poprzez wymieniane przyłącze wodociągowe w istniejącej lokalizacji, - wyposażenie w armaturę i urządzenia sanitarne, - wywóz gruzu, odpadów z rozbiórki, uporządkowanie terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. 4) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach