Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I

Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt) ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 769 50 66 , fax. 32 769 50 73
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice - Urząd Miasta w Wojkowicach (Jednostka Realizująca Projekt)
    ul. Jana III Sobieskiego 290a 290a
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 769 50 66, fax. 32 769 50 73
    REGON: 27064267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Nadzór nad robotami budowlanymi, w skład których wchodzą a) budowa dwóch urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z terenu Miasta Wojkowice wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 SIWZ (dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót), b) odtworzenie nawierzchni dróg i chodników po wykonanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągu w ulicy Fabrycznej w Wojkowicach, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ (dokumentacja projektowa obejmuje: projekt wykonawczy, przedmiar robót). 2. Udział w przeglądach gwarancyjnych: a) robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1. litera a); b) robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1 litera b). 3.Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych odebranych przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 1 861,25 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 1 644 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 982,4 mb wodociągu w ulicach: Maszyńsko, Akacjowej, Kosynierów i Kossaka w Wojkowicach wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników w tych ulicach, zgodnie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 11 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą), 4. Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych odebranych przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 2 328,27 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 2 039,87 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 792,9 mb wodociągu w ulicach: Pułaskiego, Plaka i Jana III Sobieskiego w Wojkowicach wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników w tych ulicach, zgodnie z powykonawczą dokumentacją geodezyjną i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 12 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ) 5. Udział w przeglądach gwarancyjnych robót budowlanych w trakcie odbioru przez Zamawiającego, w skład których wchodzą: 2 236 mb sieci kanalizacji sanitarnej i 1 066 mb sieci kanalizacji deszczowej oraz 1 033,3 mb wodociągu w ulicy Fabrycznej, zgodnie z rysunkami powykonawczymi i dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik nr 13 do SIWZ (dokumentacje te obejmują projekt budowlano-wykonawczy, szkice polowe powykonawcze wykonanych robót). 6. Nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach gwarancji, o ile wystąpią w przypadku stwierdzenia wad lub usterek robót budowlanych, o których mowa w punktach od 1 do 5 SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami). W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - nadzorowanie robót budowlanych pod kątem zgodności z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, a także z postanowieniami umów na roboty budowlane, zawartych w ramach Inwestycji, - prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z postanowieniami umów na roboty budowlane, zawartych w ramach Inwestycji, w tym pod kątem zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowym, stanowiącymi załączniki do tych umów, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii wykonawcy sprawującego nadzór autorski nad projektem, - kontrola robót pod względem zgodności z przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną oraz kontrola ich jakości, - kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów powykonawczych oraz stanu realizacji Inwestycji, - potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót stanowiącego podstawę do fakturowania częściowego, zgodnie z postanowieniami umów na roboty budowlane, - składanie pisemnych raportów o występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umów na roboty budowlane, - uczestniczenie w przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń, - udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji Inwestycji, - potwierdzanie odbioru robót zanikowych, - przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, - przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, - uczestnictwo w komisji odbioru końcowego oraz komisjach odbiorów częściowych, - udział w inspekcjach gwarancyjnych. Wymagana gwarancja na wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru wynosi 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.500 zł, 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.Z wniesionego wadium w pieniądzu, w tym także z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice - Etap I. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 05.08.2013r. godzina 10:00 i wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca może załączyć do oferty przelew, o którym mowa w pkt 8.5. SIWZ. W takim przypadku stwierdzenie, czy wykonawca wniósł wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert (stwierdzenie wpływu pieniędzy na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert), nastąpi na podstawie dokumentu banku, w którym zamawiający posiada rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 8.5. SIWZ. 7.Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)) wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w pok. nr 2, w budynku siedziby zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp wraz z informacją o terminie złożenia tych dokumentów. 9.Wadium może wnieść osoba trzecia. 10.Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.4a 11.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę 11.4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 11.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach