Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie ogłasza przetarg
- Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja 22
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3927639, 3933450 , fax. 71 3933035
- Data zamieszczenia: 2010-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie
ul. Konstytucji 3 Maja 22 22
57-160 Borów, woj. dolnośląskie
tel. 71 3927639, 3933450, fax. 71 3933035
REGON: 93296296700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Borów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Borów. Przez pełnienie ww czynności należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi przez Wykonawcę dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium tj.wyboru Wykonawcy robót budowlanych, poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru robót i monitoring robót. W ramach zadania przewidziano nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i drogowych oraz nadzór nad dokonaniem czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, a także nadzór nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1. reprezentowanie inwestora oraz jego interesów wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi w zakresie przepisami prawa, 3. współpraca z kierownikami budowy oraz z autorem projektu, 4. nadzorowanie koordynacji prac wykonywanych przez Wykonawców Inwestycji, 5. wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego, 6. w razie potrzeby wzywanie projektantów na budowę, kierowanie do nich pytań i zastrzeżeń do projektu, 7. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 8. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 9. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 10. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 11. żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 12. udział w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, 13. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 14. kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 15. kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 16. uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych, 17. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Ustala się co najmniej 1 wizytę w tygodniu Wykonawcy na budowie w okresie realizacji inwestycji. Ponadto, na wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się niezwłocznie na terenie budowy i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności wymienionych powyżej z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami, zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. Miejsce realizacji inwestycji: -miejscowość Jaksin w Gminie Borów, w zakresie budowy zbiornika wody czystej, -miejscowość Kojęcin w Gminie Borów, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej, -miejscowość Borek Strzeliński w Gminie Borów, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej i rozbudowy sieci wodociągowej, -miejscowość Boreczek w Gminie Borów, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej. Inwestycja została podzielona na następujące etapy i zadania: ETAP I (przewidziany termin realizacji początek kwiecień 2010r. -koniec wrzesień 2010r.) Zadanie 1 Budowa zbiornika czystej wody w Jaksinie-rozbudowa SUW. Zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji obejmuje wykonanie zbiornika kołowego o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, ocieplonego na całej wysokości wełna mineralną. Parametry zbiornika: powierzchnia zabudowy obiektu - 29,03 m2 pojemność zbiornika - 100,00 m3 kubatura obiektu -137,00 m3 wysokość obiektu - 3,27 m średnica - fi 6,08 m. Ponadto projekt przewiduje zagospodarowanie terenu wraz z elementami infrastruktury technicznej tj. kanalizacją, instalacją wodociągową łączącą budowany zbiornik ze zbiornikiem już istniejącym i stacją uzdatniania wody oraz miejsca parkingowego na jeden samochód o powierzchni 32 m2. Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w Kojęcinie. Nadzorowana inwestycja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w następującym zakresie: sieć grawitacyjna PCV fi 200 mm-614,74 m sieć grawitacyjna PCV fi 160 mm-160,4 m rurociąg tłoczny PEHD fi 110 mm-998,99 m przepompowanie ścieków - 1 szt. Zadanie 3 Budowa kanalizacji sanitarnej w Borku Strzelińskim. Nadzorowana inwestycja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w następującym zakresie: sieć grawitacyjna PCV fi 200 mm-754,80 m sieć grawitacyjna PCV fi 160 mm-112,94 m rurociąg tłoczny PEHD fi 110 mm-52,61 m przepompowanie ścieków - 1 szt. Zadanie 4 Rozbudowa sieci wodociągowej w Borku Strzelińskim. Nadzorowana inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej w Borku Strzelińskim w następującym zakresie: wodociąg PCV fi 90 mm o długości 765,2 m 6 szt. hydrantów nadziemnych DN 80 ETAP II (przewidziany termin realizacji początek kwiecień 2011r.- koniec sierpień 2011r.) Budowa kanalizacji sanitarnej w Boreczku. Nadzorowana inwestycja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w następującym zakresie: sieć grawitacyjna PCV fi 200 mm-2 115,54 m sieć grawitacyjna PCV fi 160 mm-178,91 m rurociąg tłoczny PEHD fi 90 mm-556,17 m rurociąg tłoczny PEHD fi 180 mm-4 133,68 m przepompowanie ścieków - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres inwestycji stanowi dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 27. Planowany termin zakończenia całości robót objętych przedmiotowym nadzorem jest 30. 09. 2011rok. Sprawowany nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie: 1. Robót sanitarnych tj. wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. Robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. Robót elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Robót drogowych. W przypadku gdy dla każdej z ww specjalności będzie to inna osoba, głównym inspektorem nadzoru, koordynatorem będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie robót sanitarnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gzgk.borow.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28