Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa przedszkola publicznego w Michałowicach"

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-091 Michałowice, Pl. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 885 740 , fax. 123 885 035
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Pl. Józefa Piłsudskiego 1
    32-091 Michałowice, woj. małopolskie
    tel. 123 885 740, fax. 123 885 035
    REGON: 35155571400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa przedszkola publicznego w Michałowicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa przedszkola publicznego w Michałowicach" (dalej jako inwestycja). 2. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: 2.1. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2.2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, 2.3. instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2.4. inżynierii drogowej. 3. Lokalizacja inwestycji: działka nr 599 przy ul. Jana Pawła II, obr. Michałowice, gm. Michałowice, powiat krakowski, woj. Małopolskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik Nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach