Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. +48338723111, fax. +480338723111
REGON: 000304415 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji (część I) Przebudowa pomieszczeń na Dzienny Oddział Chemioterapii Onkologicznej w ramach Projekt o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17 pn. „Kompleksowa modernizacja i wyposażenie oddziałów szpitalnych ZOZ Sucha Beskidzka – Dziennego Chemioterapii Onkologicznej, Neonatologicznego oraz Ginekologiczno – Położniczego wraz z Blokiem Porodowym” złożonym w postepowaniu konkursowym nr RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17 ogłoszonym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM) do Działania 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałania 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – SPR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Przebudowa pomieszczeń na Dzienny Oddział Chemioterapii Onkologicznej” w zakresie wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem umowy w pełnym zakresie określonym w pkt. 3.4.a), łącznie z robotami koniecznymi do wykonania, a nie ujętymi w dokumentacji projektowej i niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. 2. Szczegółowy opis zadania dotyczącego inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego zawiera dokumentacja projektowa oraz STWIOR znajdująca się w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej :wwwzozsuchabeskidzka.pl w zakładce zamówienia publiczne- tytuł postepowania „Przebudowa pomieszczeń na Dzienny Oddział Chemioterapii Onkologicznej ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17…” Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z w/w dokumentacją oraz dokonali wizji lokalnej obiektu. 3. Wartość nakładów przeznaczonych na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wynosi 1.644.000,00 zł brutto. 4. Obowiązki Wykonawcy: Obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego: a) zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) z wyłączeniem robót elektrycznych i niskoprądowych; b) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami STWIORB, dokumentacją projektową oraz praktyka inżynierską oraz kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych i instalacyjnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac; e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i bieżące informowanie o terminowości wykonania robót, f) weryfikacja dokumentacji i rozliczeń; g) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek , celem przedstawienia danych do przygotowania wniosków o płatność w ramach rozliczenia zadania inwestycyjnego, oraz w trakcie przeglądu gwarancyjnego, przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z wykonawcą robót budowlanych; h) Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego był codziennie na budowie i na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych ( problemy związane z realizacją robót ) i/lub nagłych, i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego. Wymagana jest obecność w miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór. Wykonawca winien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania; i) udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego zadania inwestycyjnego; j) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w warunkach umowy na roboty budowlane oraz powiadamianie niezwłocznie o takich zdarzeniach Zamawiającego; k) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna; l) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe oraz zamienne po uprzednim ich zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; m) sprawdzanie wyceny robót dodatkowych i zamiennych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych; n) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót; o) sprawdzanie zgodności faktur Wykonawcy robót budowlanych z dokumentami odbioru i wcześniejszymi dokumentami rozliczeniowymi, p) przegląd kompletnej dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Wykonawca winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenia wymienione w rozdziale 6.1-6.4 specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykazy zrealizowanych usług (celem oceny doświadczenia Wykonawcy , zgodnie z opisem w rozdz. XII specyfikacji - opis kryteriów oceny).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
Dodano: 2024-05-28 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-22 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31