Gmina Biecz ogłasza przetarg
- Adres: 38340 Biecz, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
- Data zamieszczenia: 2017-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
Rynek 1
38340 Biecz, woj. małopolskie
tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
REGON: 37044061400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg gminnych na terenie Gminy Biecz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową niżej wymienionych, podzielonych na pięć części dróg gminnych na terenie Gminy Biecz: - część I Przebudowa drogi gminnej „Rożnowice - Ołpiny” nr 270018K w m. Rożnowice w km 0+145-1+074, - część II Przebudowa drogi gminnej „Belna - Załawie” nr 270000K w m. Biecz km 0+400-1+100, - część III Przebudowa drogi gminnej „Pasternik – Podwójtowie” nr 270046 K w m. Libusza w km 0+330-1+206, - część IV Przebudowa drogi gminnej „Na Maciora” nr 271121K w m. Bugaj w km 0+000-0+760, - część V - zadanie 1 Przebudowa drogi gminnej „Na Soczka” nr 271114K w m. Strzeszyn w km 0+000-1+350; zadnie 2 Przebudowa drogi gminnej „Na Soczka” nr 271114K w m. Strzeszyn w km 0+740-1+031. 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych jest przedmiotem zamówienia publicznego - znak sprawy: ZP.271.7.2017, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych – nr ogłoszenia: 43060-2017, data zamieszczenia: 14.03.2017 r. finansowanego z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 objętego umową o przyznaniu pomocy na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem, rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” z wyłączeniem zadania drugiego w części V, które realizowane będzie w ramach środków własnych budżetu Gminy. Ogłoszenie, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zostały zamieszczone i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.przetargi.biecz.pl 3. Do obowiązków wchodzących w zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: - wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcom terenu robót wraz z dziennikami budowy, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami, zgłoszeniami, pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawowanie nadzoru na budowach w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Dodatkowo w razie zaistniałej potrzeby, na wezwanie Zamawiającego Inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę w czasie do 24 godzin od telefonicznego powiadomienia, - wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz chronienie interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, kontrolowanie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie przestrzegania zasad planu BIOZ oraz przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska, - zgłaszanie Zamawiającemu wad w dokumentacji lub też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań technicznych, względnie innych materiałów nieprzewidzianych w dokumentacji, - sprawdzenie posiadania przez kierowników robót odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wykonania robót budowlanych, - wydawanie kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - egzekwowanie i akceptowanie przeprowadzania przez Wykonawcę robót budowlanych prób, badań i sprawdzeń zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu Inspektor powinien powiadomić Wykonawcę o konieczności dokonania odkrywek, - sprawdzanie wykonania robót ulegających zakryciu wraz z sporządzeniem protokołów, - informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót ulegających zakryciu , - żądanie od kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektami lub zgłoszeniami wykonania inwestycji, - kontrola ilości i terminowości wykonywania robót, - uczestniczenie w przeprowadzonych przez Wykonawcę próbach i odbiorach robót, - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem zadań, - czynny udział w pracach komisji końcowego odbioru robót, - sprawdzenie protokołów końcowego odbioru robót w zakresie wykonanych robót oraz zgodności faktur z umową, - terminowe przekazanie faktury do realizacji Zamawiającemu, - sprawdzenie i potwierdzenie prawidłowości sporządzenia dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczych w tym kosztorysów powykonawczych, - udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad, - kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych tych wad oraz bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach, - udział w pracach komisji dotyczących przeglądów miedzy gwarancyjnych i pogwarancyjnych, - sporządzanie dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych w formie papierowej lub elektronicznej, - wsparcia w zakresie rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie z wytycznymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy. 3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy. 5. Niniejsze zamówienie finansowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 objętego umową o przyznaniu pomocy na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem, rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” z wyłączeniem nadzoru nad zadaniem drugim w części V, które finansowane będzie w ramach środków własnych budżetu Gminy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-22 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20