Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad odbudową dróg gminnych w 2017 roku

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad odbudową dróg gminnych w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad odbudową niżej wymienionych dróg gminnych w 2017 roku, które realizowane są w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych: - droga gminna ”Kurpiel – Święcany” nr 270051 K w miejscowości Biecz w km 1+050-1+340, - droga gminna ”Podborze” nr 271113 K w miejscowości Strzeszyn w km 1+200-1+740, - droga gminna ”Szarowicza Pola” nr 270011 K w miejscowości Binarowa w km 1+615-2+200. 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych jest przedmiotem zamówienia publicznego - znak sprawy: ZP.271.34.2017, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych – nr ogłoszenia: 587804-N-2017, data zamieszczenia:13.09.2017 r. Ogłoszenie, SIWZ, dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zostały zamieszczone i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.przetargi.biecz.pl 3. Do obowiązków wchodzących w zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: - wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcom terenu robót wraz z dziennikami budowy, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami, pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawowanie nadzoru na budowach w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. Dodatkowo w razie zaistniałej potrzeby, na wezwanie Zamawiającego Inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę w czasie do 24 godzin od telefonicznego powiadomienia, - wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych oraz chronienie interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, kontrolowanie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie przestrzegania zasad planu BIOZ oraz przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska, - zgłaszanie Zamawiającemu wad w dokumentacji lub też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań technicznych, względnie innych materiałów nieprzewidzianych w dokumentacji, - sprawdzenie posiadania przez kierowników budó w odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wykonania robót budowlanych, - wydawanie kierownikom budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądanie od kierowników budów dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektami lub zgłoszeniami wykonania inwestycji, - kontrola ilości i terminowości wykonywania robót, - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem zadań, - czynny udział w pracach komisji końcowego odbioru robót, - sprawdzenie protokołów końcowego odbioru robót w zakresie wykonanych robót oraz zgodności faktur z umową, - terminowe przekazanie faktury do realizacji Zamawiającemu, - sprawdzenie i potwierdzenie prawidłowości sporządzenia dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczych w tym kosztorysów powykonawczych, - udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad, - kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych tych wad oraz bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach, - udział w pracach komisji dotyczących przeglądów miedzy gwarancyjnych i pogwarancyjnych. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy. 3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 3.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 5.OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego – wykazu złożonych ofert: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach