Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu ,,Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki,,

Gmina Niepołomice ogłasza przetarg

  • Adres: 32005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 509 404 , fax. 122 509 400
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
    Plac Zwycięstwa 13
    32005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 122 509 404, fax. 122 509 400
    REGON: 35155537000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu ,,Modernizacja trzech kompleksów szkolnych w Niepołomicach z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki,,
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót w zakresie Modernizacji kompleksu budynku Szkoły Podstawowej w Niepołomicach ul. 3-go Maja 23, z zastosowaniem pomp ciepła i fotowoltaiki. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie obejmował: 1. Organizowanie i koordynacja robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im zakresami obowiązków i odpowiedzialności. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru) należy wykonywanie wszelkich obowiązków wynikających z funkcji inspektora nadzoru zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z uwzględnieniem wymagań wynikających z umowy o dofinansowanie ze środków unijnych w ramach RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno prawną budowy. 3. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. 4. Obecność i kontrola w trakcie prowadzenia robót z częstotliwością co najmniej 2 razy w tygodniu /o ile złożona oferta nie będzie przewidywać większej częstotliwości pobytu na budowie/ oraz kontaktu jeden raz w tygodniu z pracownikiem merytorycznym w Urzędzie Miasta i Gminy Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13, 32-005 Niepołomice. W przypadku sytuacji szczególnej Zamawiający wymaga stawienia się na jego telefoniczne wezwanie. Udział w naradach inwestycyjnych na wezwanie przedstawiciela inwestora. 5. Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania. 7. Sprawdzanie jakości montowanych urządzeń oraz zgodności z dokumentacją projektową. 8. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 9. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania pewnych robót przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne oraz sprawdzanie kosztorysów dodatkowych, zamiennych wykonanych przez Wykonawcę. 10. Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego. 11. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z ważniejszych elementów wykonywanych robót oraz z szczegółów wykonawczych. 12. Inspektor zobowiązany jest do udziału w przekazywaniu placu budowy dla Wykonawcy, spotkaniach roboczych na budowie, w odbiorach robót zanikających i przeglądach gwarancyjnych zadania w okresie rękojmi i gwarancji, udział w komisji odbioru końcowego zadania i przekazaniu do eksploatacji. 13. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 14. Wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych; 15. Egzekwowanie od Wykonawcy realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. W przypadku gdy postęp prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub jest niezgodny z deklaracjami Wykonawcy, inspektor nadzoru powiadamia o tym fakcie Zamawiającego. 16. W przypadku niemożności bycia na budowie, Inspektor zobowiązany jest zapewnić zastępstwo kompetentnej osoby posiadającej uprawnienia w zakresie zapewniającym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa, w celu zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia Wartość poniżej 209 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach