Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na inwestycjach: 1. Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, 2. Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Zagospodarowanie Włocławskich Bulwarów, 3. Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Rewaloryzacja Zielonego Rynku.

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na inwestycjach: 1. Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, 2. Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Zagospodarowanie Włocławskich Bulwarów, 3. Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Rewaloryzacja Zielonego Rynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na nw. zadaniach inwestycyjnych: Zadanie I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości. Zadanie II: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości. Zadanie III: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Zagospodarowanie Włocławskich Bulwarów. Zadanie IV: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka- Rewaloryzacja Zielonego Rynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy winni: 1. dysponować potencjałem kadrowym do sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, który powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności a. drogowej bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi, oraz przynajmniej 5-letnią praktykę zawodową na budowie. (dla zadań I. III. IV) b. sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi, oraz przynajmniej 5-letnią praktykę zawodową na budowie. (dla zadania II) 2. wykazać, że osoby wyznaczone do sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, na zadania, na które Wykonawca składa ofertę, w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania przez okres 2 lat sprawowały samodzielną funkcję techniczną w budownictwie odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz nadzorów osoby, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także budów, na których była sprawowana samodzielna funkcja w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadająca swoim rodzajem funkcji stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca jej wykonania. 4. Dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane. 5. zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach