Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań pn. „Budowa szkoły podstawowej w Siechnicach jako demonstracyjnego budynku pasywnego” oraz „Budowa ogólnodostępnej pasywnej sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Siechnicach”

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12
    55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań pn. „Budowa szkoły podstawowej w Siechnicach jako demonstracyjnego budynku pasywnego” oraz „Budowa ogólnodostępnej pasywnej sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Siechnicach”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań pn. „Budowa szkoły podstawowej w Siechnicach jako demonstracyjnego budynku pasywnego” oraz „Budowa ogólnodostępnej pasywnej sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Siechnicach” na warunkach określonych w SIWZ oraz zgodnie aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a zwłaszcza prawa budowlanego, wykonywanych przez wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonawcę (Wykonawców) robót budowlanych i dostaw. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.3 W sytuacji gdy okaże się, że wymagania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji przetargowej (np. część opisowa i rysunkowa, SIWZ, załączniki, itd.): 1) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy w wycenie i je zrealizować, 2) są sprzeczne lub niejednoznaczne - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia treści zapisów, Zmiana w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności w dokumentacji. W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. zapewnienie Zamawiającemu możliwości korzystania (oddanie do użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem i wymaganiami postawionymi w Umowie) z budynku szkoły podstawowej na dzień 1 września 2018 r., a budynku sali gimnastycznej na dzień 1 września 2019 r. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem. 2.5 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 2.7 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z pracami biurowymi (wsparcie organizacyjne Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) oraz specjalisty ds. robót z zakresu systemów automatyki BMS i instalacji przeciwpożarowych (jeżeli funkcji tej nie będzie sprawował Inspektor Nadzoru robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych) z zastrzeżeniem, że: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań w tym zakresie - szczegółowo opisane zostały we Wzorze Umowy. 2.8 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.7 czynności. 2.9 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.10 Zamawiający na stronie internetowej, pod adresem: http://ugsiechnice.home.pl/www/przetargi/dokumentacja1.zip i http://ugsiechnice.home.pl/www/przetargi/decyzje.zip, zamieścił projekt budowlany szkoły podstawowej w Siechnicach jako demonstracyjnego budynku pasywnego oraz ogólnodostępnej pasywnej sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Siechnicach. W przypadku gdy wykonawca będzie chciał zapoznać się z kompletną dokumentacją projektową może zwrócić się do Zamawiającego w celu jej udostępnienia – udostępnienie nastąpi w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5.000,00 zł. 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12.1 SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. Zamawiający informuje, że kasa Urzędu Miejskiego w Siechnicach w terminie od godz. 11:00 do 12:00 jest nieczynna. 9.3 Dopuszczalne formy wadium, zasady jego wniesienia oraz zwrotu, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – IN Szkoła Podstawowa w Siechnicach”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 9.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ. 9.6 Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 9.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.8 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach