Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych w 2018 roku w ramach Pszczyńskiego Budżetu Obywatelskiego.

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych w 2018 roku w ramach Pszczyńskiego Budżetu Obywatelskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych realizowanych w 2018 roku w ramach Pszczyńskiego Budżetu Obywatelskiego, zwanym dalej „Inwestycją” lub „Zadaniem Inwestycyjnym”. 2. Wykaz inwestycji planowanych do realizacji w 2018 roku w ramach Pszczyńskiego Budżetu Obywatelskiego: a) Parking dla wszystkich (budowa parkingu w Wiśle Małej przy szkole); b) Poprawa bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców Osiedla Kolonia Jasna wraz z dostosowaniem infrastruktury do potrzeb osób niepełnosprawnych (przebudowa schodów przy ul. Bursztynowej i SP18 w Pszczynie); c) Modernizacja placu zabaw przy ulicy Wodzisławskiej w Pszczynie; d) Budowa placu zabaw dla dzieci - LKS Czarków, Wykonanie ogrodzenia na obiekcie sportowym - LKS Czarków; e) Budowa zaplecza lekkoatletycznego: bieżni lekkoatletycznej, bieżni do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kulą i rzutu piłeczką palantową dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piasku oraz mieszkańców Piasku na terenie rekreacyjno-sportowym przed boiskiem Orlik" - etap I: budowa bieżni lekkoatletycznej i przebudowa ogrodzenia oraz modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania ludności"; f) Zmiana podłoża na placu zabaw w Brzeźcach; g) Wykonanie zaplecza kontenerowego przy boisku sportowym w Porębie; h) Bezpieczne boisko (LKS ZNICZ Jankowice) - modernizacja boiska sportowego; i) Integracja mieszkańców Ćwiklic - "W jedności siła" (budowa skoczni w dal przy ZSP w Ćwiklicach; j) Dzień przed komputerem to dzień stracony. Zapewnienie aktywnego wypoczynku dzieci i młodzieży poprzez kolejny etap rozbudowy powstającego w Rudołtowicach placu zabaw; k) Fit Park (siłownia zewnętrzna i bieżnia lekkoatletyczna ze skocznią) przy SP w Pszczynie; l) Bezpieczny plac zabaw przy ZSP Jankowice (zakup i montaż urządzeń na placu zabaw oraz wykonanie ogrodzenia); m) Miasteczko Ruchu Drogowego na Osiedlu Powstańców Śląskich; n) Projekt i budowa skoczni w dal przy SP4 w Pszczynie; o) Budowa bieżni przy SP1 w Pszczynie; p) Międzypokoleniowe centrum rekreacji - rozszerzenie funkcji istniejącego placu zabaw poprzez instalację dodatkowych urządzeń dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz wykonanie ogrodzenia - etap II; q) Zagospodarowanie terenu wokół Serca Wsi w Łące - etap II. Informacje dotyczące zakresu projektów Pszczyńskiego Budżetu Obywatelskiego zostały umieszczone na stronie internetowej UM Pszczyna pod adresem: https://budzet.pszczyna.pl Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji części w/w robót budowlanych w szczególności w przypadku, gdy nie zostanie wybrany wykonawca robót budowlanych w prowadzonych postępowaniach przetargowych. 3. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: a. reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 07-07-1994, tekst jednolity D.U. z 2017 poz. 1332. z późn. zm), przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane; b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, c. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, d. sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji robót budowlanych (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, e. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego, f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy tj. Inspektora nadzoru inwestorskiego określa Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach