Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Reymonta
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 341 85 09, 12 616 8299 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
Reymonta 20
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 341 85 09, 12 616 8299, fax. -
REGON: 36725286900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zim.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - Inspektora Koordynatora oraz Inspektorów nadzoru inwestycyjnego w branżach: drogowej, elektrycznej i elektroenergetycznej, teletechnicznej i konstrukcyjnej dla zad. Rozbudowa ul. Klasztornej (...) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – Inspektora Koordynatora oraz Inspektorów nadzoru inwestorskiego w branżach: drogowej, elektrycznej i elektroenergetycznej, teletechnicznej i konstrukcyjnej w celu kontroli i nadzoru nad realizacją kontraktu, którego przedmiotem jest rozbudowa ul. Klasztornej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do wzoru umowy) oraz we Wzorze umowy. 3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1 - Nadzór na robotami budowlanymi; 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją. 4. Numer i pełna nazwa postępowania: ZIM.ZP.262.2.16.2019 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – Inspektora Koordynatora oraz Inspektorów nadzoru inwestorskiego w branżach: drogowej, elektrycznej i elektroenergetycznej, teletechnicznej i konstrukcyjnej dla zadania pn. Rozbudowa ul. Klasztornej na odcinku od ul. Żaglowej do ronda przy Moście Wandy. 5. Postępowanie prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ,,ustawą Pzp", zgodnych z jego przedmiotem, stanowiących powtórzenie podobnych usług, do 50% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą, ceny nie mogą przekroczyć średnich cen rynkowych w danym półroczu). 7. Wymagany okres rękojmi za wady z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące rękojmi za wady opisane są w § 2 wzoru umowy 8. Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie wymaga, aby osoba/osoby uczestnicząca/ce w realizacji zamówienia, była/były zatrudniona/e przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 8. Zamawiający informuje, że dnia 25.10.2019 r. została zawarta umowa nr ZIM/02/2019/037 pomiędzy Gminą Miejską Kraków i Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji S.A. a Firmą Handlową Usługową INSTBUD Stanisław Boguta Sp.j. na realizację przedmiotowej inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w niniejszym ogłoszeniu. 3. Ponadto do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 1 do wniosku (aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z Wykonawców; b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2 do wniosku (aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); c) Jeżeli dotyczy - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg załącznika nr 4 do wniosku; d) Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); e) Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-22 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20