Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI REALIZOWANYMI PRZEZ GMINĘ LUBIN - cz. 5

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI REALIZOWANYMI PRZEZ GMINĘ LUBIN - cz. 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad robotami budowlanymi w miejscowościach Bukowna, Lisiec, Niemstów, Ustronie, Osiek i Raszówka. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad budową następujących obiektów: Obiekt 1: Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Bukowna dz. nr 250/1, 237/1, 237/2, Obiekt 2: Budowa drogi wewnętrznej i parkingu w miejscowości Lisiec dz. nr 211/1, 222, 229, Obiekt 3: Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Niemstów dz. 271/4, 170, Obiekt 4: Budowa przepustu pod drogą w miejscowości Niemstów dz. nr 384, 438, 151, Obiekt 5: Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1221D na dz. nr 45 w miejscowości Ustronie, Obiekt 6: Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Osiek, dz. nr 115/20, 114, Obiekt 7: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Raszówka, dz. nr 260/5, 255. Do obowiązków Wykonawcy, pełniącego funkcję Inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności: 1) wykonywanie czynności określonych w: a) art. 25 i 26 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623), zwanej dalej Prawem Budowlanym, b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2002r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.), 2) zapoznanie się dokumentacją projektową zadania (projekt budowlany, STWiOR, przedmiary robót, kosztorys ofertowy i kosztorysy inwestorskie) i zgłoszenie uwag w terminie 7 dni od dnia jej przekazania, 3) osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz dokumentacji projektowej, 4) podejmowanie czynności związanych z pełnioną funkcją (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym, niż 48 godzin od zawiadomienia go przez Zamawiającego lub wykonawcę robót, 5) zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy, 6) wydawanie i wpisywanie w dzienniku budowy poleceń dla wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót, 7) kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 8) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 9) opiniowanie wniosków od wykonawcy robót o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), 10) wydawanie wykonawcy robót poleceń, dotyczących usunięcia nieprawidłowości czy zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa życia lub przylegającego majątku albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę oraz powiadomienie o tym Zamawiającego, 11) prawo wstrzymania robot, jeśli to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy wykonawca robót nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu, 12) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 13) stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, 14) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 15) udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i ostatecznego przed zakończeniem gwarancji (w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru), 16) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót i usunięcia wad, uczestniczenie w próbach i badaniach, 17) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych, 18) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające celem zatwierdzenia ich przez Zamawiającego, 19) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów, stanowiących załączniki do odbioru robót, 20) dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w formie sprawozdania rzeczowo-finansowego w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru, 21) konsultacje i udział w przeglądach gwarancyjnych - do odbioru ostatecznego. Przeglądy w okresie gwarancji odbywać się będą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego z zachowaniem 7-dniowego okresu uprzedzenia. Charakterystyka obiektów objętych nadzorem: Obiekt 1: Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Bukowna dz. nr 250/1, 237/1, 237/2. Długość odcinka do przebudowy: ok. 58 mb, Szerokość jezdni: 3,00 m, Powierzchnia jezdni - 212,00 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: gruntowe zahumusowane, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 2: Budowa drogi wewnętrznej i parkingu w miejscowości Lisiec dz. nr 211/1, 222, 229. a) Odcinek nr 1: zjazd na parking z parkingiem, Długość odcinka do przebudowy: ok.61 mb, Szerokość jezdni: 3,50 - 5,50 m, Nawierzchnia: bitumiczna, Powierzchnia jezdni: 275,00 m2, Powierzchnia parkingów i zjazdów o nawierzchni z prefabrykatów betonowych: 105,00 m2, Powierzchnia chodników z kostki betonowej: 66,00 m2, Pobocza: gruntowe i z kruszywa łamanego, Odwodnienie: powierzchniowe, b) Odcinek nr 2: wyjazd z parkingu, Długość odcinka do przebudowy: ok.36 mb, Szerokość jezdni: 4,00 m, Nawierzchnia: bitumiczna, Powierzchnia jezdni: 160,00 m2, Pobocza: gruntowe, Odwodnienie: powierzchniowe, Wyburzenie budynku gospodarczego o kubaturze 200 m3. Obiekt 3: Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Niemstów dz. 271/4, 170. Długość odcinka do przebudowy: ok. 202 mb, Szerokość jezdni: 4,00 m, Powierzchnia jezdni: 764,00 m2 - płyty ażurowe, Powierzchnia jezdni: 74,00 m2 - bitumiczna, Nawierzchnia: bitumiczna i płyty ażurowe, Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym 2*0,75 m, Odwodnienie: nawierzchnia chłonna oraz powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 4: Budowa przepustu pod drogą w miejscowości Niemstów dz. nr 384, 438, 151. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi i przepustu na cieku Niemstowski Potok w miejscowości Niemstów gm. Lubin. Charakterystyka obiektu: Przepust prefabrykowany z rury spiralnie karbowanej o wym. 2390 mm x 3651 mm z warstwą ocynku um w-wy polimerowej na ławie z kruszywa naturalnego, owiniętego w tkaninę o wytrzymałości min. 100 kN, Droga na przepuście: warstwa stabilizacji podłoża z GRC rm=2,5 Mpa o grubości 10 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. budowę samego przepustu. Obiekt 5: Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1221D na dz. nr 45 w miejscowości Ustronie. Nawierzchnia: z kostki betonowej o grubości 8 cm, Powierzchnia zjazdu: 33,00 m2, Krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej: 35,00 mb, Ściek z 2 rzędów kostki betonowej na ławie betonowej: 11,00 mb, Prefabrykowane korytka ściekowe 50x50x15 na ławie betonowej: 15,00 mb, Obiekt 6: Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Osiek, dz. nr 115/20, 114. Długość odcinka do przebudowy: ok. 191 mb, Szerokość jezdni: 4,50 m, Powierzchnia jezdni - 847,88 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym 2*1,0 m, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 7: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Raszówka, dz. nr 260/5, 255. Długość odcinka do przebudowy: ok. 85 mb, Szerokość jezdni: 3,00 m, Powierzchnia jezdni - 252,50 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: gruntowe, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem określają projekty budowlane załączone w celach poglądowych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót podlegających nadzorowi i podpisania protokołu końcowego odbioru robót, jednak nie dłużej niż do dnia 30 grudnia 2013r. Do obowiązków Wykonawcy, pełniącego funkcję inspektora nadzoru, będą należeć m.in. konsultacje i udział w przeglądach gwarancyjnych - do odbioru ostatecznego. Przeglądy w okresie gwarancji odbywać się będą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego z zachowaniem 7-dniowego okresu uprzedzenia. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy lub jej części w następujących wypadkach: a) jeżeli Wykonawca nie rozpocznie wykonywania obowiązków wynikających z umowy lub przerwie ich wykonywanie a opóźnienie lub przerwa trwały będą dłużej niż 14 dni, b) jeżeli Wykonawca wykonywać będzie swoje obowiązki w sposób niezgodny z umową lub nienależyty i pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego nie nastąpi zmiana sposobu ich wykonywania, c) w razie zgłoszenia wniosku o upadłość Wykonawcy lub postawienia go w stan likwidacji, d) w przypadku nie zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych na zadaniu jak w § 1 wzoru umowy załączonego do SIWZ, w terminie do 60 dni od dnia wyznaczonego na otwarcie ofert w postępowaniu o dzielenie zamówienia na roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach