Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2013-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
ul. Władysława Łokietka 6 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI REALIZOWANYMI PRZEZ GMINĘ LUBIN - cz. 1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Gminę Lubin. Zakres zamówienia obejmuje trzy zadania: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lubin - m. Osiek, ul. Św. Katarzyny (odcinek I). Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi gminnej publicznej nr 103047 D w Osieku, ul. Św. Katarzyny. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z wzoru umowy załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogólny zakres nadzorowanych robót: - Długość odcinka drogi do przebudowy - 766,61 mb, - Szerokość drogi - 5,50 m - Nawierzchnia - bitumiczna i polbrukowa - Powierzchnia jezdni - F=4293,00 m2 - Przekrój - uliczny, drogowy - Odwodnienie - powierzchniowe, do rowów - Pobocza - wzmocnione destruktem - Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego Szczegółowy zakres określa projekt budowlany załączony w celach poglądowych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem ul. Miedzianej w Osieku dz. nr 183, 177/25: I odcinek - od posesji nr 9 do skrzyżowania z drogą krajową nr 36. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi wewnętrznej w Osieku z budową odwodnienia, ul. Miedziana, dz. 183, 177/25. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z wzoru umowy załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogólny zakres nadzorowanych robót: - Wykonanie odwodnienia jezdni i pobocza drogi wewnętrznej na odcinku ok. 90 mb poprzez system koryt filtracyjnych z substratem oraz skrzynek rozsączających. Szczegółowy zakres określa projekt budowlany załączony w celach poglądowych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem skrzyżowania ul. Tulipanowej i Słonecznej w Osieku, dz. nr 41/10, 43 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową odwodnienia dróg wewnętrznych w granicach działek nr 43, 41/10 w miejscowości Osiek. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z wzoru umowy załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogólny zakres nadzorowanych robót: - Wykonanie ciągu koryt betonowych prefabrykowanych o długości ok 74 mb i szerokości 60 cm wzdłuż krawędzi jezdni, - Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej Dn 250x7,3 mm i Dn 315x9,2 mm oraz przykanalików Dn 200x5,9 mm o długości ok. 44 mb, - Wykonanie studzienek deszczowych z kręgów betonowych D 500, - Budowa przykanalików Dn 200 mm, - Dostawienie studni kanalizacyjnych betonowych prefabrykowanych Dn 1000 mm w ilości 5 kpl, - Wykonanie studni chłonnych betonowych prefabrykowanych Dn 2000 mm w ilości 2 kpl. Szczegółowy zakres określa projekt budowlany załączony w celach poglądowych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót podlegających nadzorowi i podpisania protokołu końcowego odbioru robót, ale nie później niż do 30 grudnia 2013r. Do obowiązków Wykonawcy, pełniącego funkcję inspektora nadzoru, będą należeć m.in. konsultacje i udział w przeglądach gwarancyjnych - do odbioru ostatecznego. Przeglądy w okresie gwarancji odbywać się będą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego z zachowaniem 7-dniowego okresu uprzedzenia. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy lub jej części w następujących wypadkach: a) jeżeli Wykonawca nie rozpocznie wykonywania obowiązków wynikających z umowy lub przerwie ich wykonywanie a opóźnienie lub przerwa trwały będą dłużej niż 14 dni, b) jeżeli Wykonawca wykonywać będzie swoje obowiązki w sposób niezgodny z umową lub nienależyty i pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego nie nastąpi zmiana sposobu ich wykonywania, c) w razie zgłoszenia wniosku o upadłość Wykonawcy lub postawienia go w stan likwidacji, d) w przypadku nie zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych na zadaniu jak w § 1 wzoru umowy załączonego do SIWZ, w terminie do 60 dni od dnia wyznaczonego na otwarcie ofert w postępowaniu o dzielenie zamówienia na roboty budowlane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28