Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorkiego branży elektrycznej dla zadania: "Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno"

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 459 830 , fax. 943 459 834
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 459 830, fax. 943 459 834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorkiego branży elektrycznej dla zadania: "Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę lub osobę będącą do jego dyspozycji na rzecz Zamawiającego funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej dla Zadania pn. „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno”.2.Zadanie „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno”, jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 2.5. Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej.3.Zadanie „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno” jest realizowane w formie o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym, (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1445). Umowa z partnerem prywatnym została zawarta w dniu 29.11.2019 r. 4.Zadanie „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno” w zasadniczej części obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), („zaprojektuj i wybuduj”). 5.Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru obejmuje w szczególności:1)nadzór prac projektowych realizowanych przez Wykonawców Zadania;2)nadzór robót budowlanych realizowanych przez Wykonawców Zadania; 3)kontrolowanie rozliczeń finansowych Wykonawców Zadania – w szczególności kontrolowanie przerobów, faktur i płatności dotyczących prac projektowych i robót budowlanych związanych z realizacją Zadania.6.Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – wzorze umowy.7.Zadanie „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno” jest realizowane na następujących obiektach/placach budowy: 1)budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, przy ul. 6 Marca 35 w Mielnie;2)budynek Mieleńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, przy ul. Słonecznej 9 w Mielnie;3)budynek Szkoły Podstawowej w Mielnie, przy ul. Lechitów 19A w Mielnie,4)budynek Szkoły Podstawowej w Sarbinowie, przy ul. Nadmorskiej 27A w Sarbinowie. 8.Zadanie jest realizowane w oparciu o następującą dokumentację:1)Audyty energetyczne:a)budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,b)budynku Mieleńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, c)budynku Szkoły Podstawowej w Mielnie,d)budynku Szkoły Podstawowej w Sarbinowie.2)Programy funkcjonalno-użytkowe:a)modernizacji energetycznej budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,b)modernizacji energetycznej budynku Mieleńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, c)modernizacji energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Mielnie,d) modernizacji energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Sarbinowie,e)adaptacji części budynku GOPS na Dzienny Dom Seniora,3)Projekty budowlane:a)przebudowy i remontu czterech sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej w Sarbinowie,b)przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na Ośrodek Zdrowia w Sarbinowie.9.Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – wzorze umowy.10.Istotnym postanowieniem umowy oraz kryterium oceny ofert jest dyspozycyjność, wyrażana liczbą wizyt Inspektora Nadzoru w tygodniu. 11.Dokumentacja, o której mowa w pkt 8, postanowienia umowy pomiędzy partnerem publicznym a partnerem prywatnym i inne informacje o Zadaniu znajdują się na stronie zamawiającego BIP, na której dostępna jest dokumentacja postępowaniu prowadzonego w celu zawarcia umowy PPP, oznaczenie i nazwa sprawy: RZP.271.15.2019 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Gminie Mielno, link: https://mielno.bip.net.pl/?a=7480 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie III.4 Ogłoszenia: 1) ad. lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Dokument, o którym mowa wyżej w pkt 1, lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 1, lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, o których mowa wyżej w pkt 1, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach