Gmina Zielonki ogłasza przetarg
- Adres: 32087 Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 850 850 , fax. 122 850 950
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielonki
ul. Krakowskie Przedmieście 116
32087 Zielonki, woj. małopolskie
tel. 122 850 850, fax. 122 850 950
REGON: 55208200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rozbudowa i przebudowa szkoły podstawowej w Bibicach oraz zadania rozbudowa i przebudowa szkoły podstawowej w Zielonkach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadań inwestycyjnych pn: • ,,Rozbudowa i przebudowa szkoły podstawowej w Bibicach z wewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji, c.o., gazu, energii elektrycznej i słaboprądowej (wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych), wentylacji mechanicznej, technologia zasilania budynku w ciepło (technologia kotłowni, panele solarne, pompy ciepła) technologia basenu, wewnętrzna linia zasilająca energii elektrycznej, budowa przyłącza wody, przebudowa sieci wodociągowej, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, rozbudowa kanalizacji deszczowej wraz z dwoma zbiornikami retencyjnymi, budowa zjazdu publicznego z drogi gminnej, budowa układu komunikacyjnego z oświetleniem zewnętrznym na dz. nr 1206/7, 1207/1, 1208/3 w m. Bibice, rozbiórka odcinka sieci napowietrznej SN 15kV oraz budowa sieci kablowej SN 15kV, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu na dz. nr 1206/6, 1207/2, 1208/3 w m. Bibice, dz. nr 324/1 w m. Węgrzce, gm. Zielonki oraz budowa drogi publicznej lokalnej w Bibicach, gm. Zielonki na dz. 1206/6, 1207/2, 1208/3 w m. Bibice; gmina Zielonki”. • ,,Rozbudowa i przebudowa szkoły podstawowej z Zielonkach z wewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji, c.o., gazu, energii elektrycznej i słaboprądowej ( wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych), wentylacji mechanicznej, technologia zasilania budynków w ciepło (technologia kotłowni, panele solarne, pompy ciepła), technologia basenu, budowa przyłącza wody i przyłącza kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej, rozbudowa i przebudowa kanalizacji deszczowej, przebudowa przyłącza energii elektrycznej, budowa muru oporowego, budowa układu komunikacyjnego z oświetleniem zewnętrznym, przebudowa budynku hydroforni na dz. nr 511/3, 511/4, 511/5, 511/6, 516/3, 516/4, 516/5, 516/6, 516/7 w m. Zielonki, gmina Zielonki”. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wszystkich branż: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej (w tym: wod-kan, co, gaz, panele solarne) wraz z technologią basenu, elektrycznej ( w tym ogniwa fotowoltaiczne) i drogowej. Usługi Nadzoru Inwestorskiego będą obejmowały w szczególności: 1) nadzór nad właściwym wykonaniem umowy na roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją zadania inwestycyjnego; 2) uczestniczenie w czasie przekazywania przez Zamawiającego Wykonawcy robót budowlanych placu budowy; 3) monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie realizacji umowy na roboty budowlane; 4) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym w związku z realizacją umowy na roboty budowlane; 5) rozliczenia finansowe częściowe umowy na roboty budowlane; 6) końcowe rozliczenie finansowe umowy na roboty budowlane; 7) wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.), tj.: a) reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji procesu budowlanego z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy; 8) koordynację czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 9) nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi (jeśli są wymagane); 10) wspieranie Zamawiającego, w zakresie działań pozostających w związku z pełnionymi funkcjami Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 11) konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiającego w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane; 12) uczestniczenie w trakcie dokonywania przez Zamawiającego odbioru obiektu, będącego przedmiotem umowy na roboty budowlane, po upływie okresu rękojmi za wady obiektu; 13) wspieranie działań Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonych dla robót budowlanych wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego (okres gwarancji wynika z umowy z Wykonawcą robót budowlanych jednak nie krócej niż 36 miesięcy od dnia ukończenia i przejęcia robót przez Zamawiającego). Wykonawca będzie pozostawać do dyspozycji Zamawiającego w ten sposób, iż na wezwanie Zamawiającego uczestniczyć będzie w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi, w czynnościach zgłaszania wad, odbiorów pogwarancyjnych, odbiorów po usunięciu wad. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.1. 2 000 PLN 00/100 (słownie: dwa tysiące złotych) – dla części zamówienia nr 1 1.2. 2 000 PLN 00/100 (słownie: dwa tysiące złotych) – dla części zamówienia nr 2
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia – wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
Dodano: 2024-05-28 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-22 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31