Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rozbudowa i przebudowa szkoły podstawowej w Bibicach”

Gmina Zielonki ogłasza przetarg

  • Adres: 32087 Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 850 850 , fax. 122 850 950
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielonki
    ul. Krakowskie Przedmieście 116
    32087 Zielonki, woj. małopolskie
    tel. 122 850 850, fax. 122 850 950
    REGON: 55208200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rozbudowa i przebudowa szkoły podstawowej w Bibicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu zadania inwestycyjnego pn: ,,Rozbudowa i przebudowa szkoły podstawowej w Bibicach z wewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji, c.o., gazu, energii elektrycznej i słaboprądowej (wraz z instalacją paneli fotowoltaicznych), wentylacji mechanicznej, technologia zasilania budynku w ciepło (technologia kotłowni, panele solarne, pompy ciepła) technologia basenu, wewnętrzna linia zasilająca energii elektrycznej, budowa przyłącza wody, przebudowa sieci wodociągowej, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, rozbudowa kanalizacji deszczowej wraz z dwoma zbiornikami retencyjnymi, budowa zjazdu publicznego z drogi gminnej, budowa układu komunikacyjnego z oświetleniem zewnętrznym na dz. nr 1206/7, 1207/1, 1208/3 w m. Bibice, rozbiórka odcinka sieci napowietrznej SN 15kV oraz budowa sieci kablowej SN 15kV, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu na dz. nr 1206/6, 1207/2, 1208/3 w m. Bibice, dz. nr 324/1 w m. Węgrzce, gm. Zielonki oraz budowa drogi publicznej lokalnej w Bibicach, gm. Zielonki na dz. 1206/6, 1207/2, 1208/3 w m. Bibice; gmina Zielonki”. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wszystkich branż: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej (w tym: wod-kan, co, gaz, panele solarne) wraz z technologią basenu, elektrycznej ( w tym ogniwa fotowoltaiczne) i drogowej. Usługi Nadzoru Inwestorskiego będą obejmowały w szczególności: 1) nadzór nad właściwym wykonaniem umowy na roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją zadania inwestycyjnego; 2) uczestniczenie w czasie przekazywania przez Zamawiającego Wykonawcy robót budowlanych placu budowy; 3) monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie realizacji umowy na roboty budowlane; 4) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym w związku z realizacją umowy na roboty budowlane; 5) rozliczenia finansowe częściowe umowy na roboty budowlane; 6) końcowe rozliczenie finansowe umowy na roboty budowlane; 7) wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.), tj.: a) reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji procesu budowlanego z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy; 8) koordynację czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 9) nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi (jeśli są wymagane); 10) wspieranie Zamawiającego, w zakresie działań pozostających w związku z pełnionymi funkcjami Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego; 11) konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiającego w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane; 12) uczestniczenie w trakcie dokonywania przez Zamawiającego odbioru obiektu, będącego przedmiotem umowy na roboty budowlane, po upływie okresu rękojmi za wady obiektu; 13) wspieranie działań Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonych dla robót budowlanych wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego (okres gwarancji wynika z umowy z Wykonawcą robót budowlanych jednak nie krócej niż 36 miesięcy od dnia ukończenia i przejęcia robót przez Zamawiającego). Wykonawca będzie pozostawać do dyspozycji Zamawiającego w ten sposób, iż na wezwanie Zamawiającego uczestniczyć będzie w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi, w czynnościach zgłaszania wad, odbiorów pogwarancyjnych, odbiorów po usunięciu wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000 PLN 00/100 (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia – wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 2 oraz nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa wyżej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach