Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: „Poprawa dostępności regionu przygranicznego poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 698, wraz z remontem mostu na rzece Toczna w m. Łosice” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 – nr postępowania 075/20

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-048 Warszawa, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 244 90 00 , fax. 22 244 90 13
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Mazowiecka 14
    00-048 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 244 90 00, fax. 22 244 90 13
    REGON: 13305749000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: „Poprawa dostępności regionu przygranicznego poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 698, wraz z remontem mostu na rzece Toczna w m. Łosice” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 – nr postępowania 075/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.„Poprawa dostępności regionu przygranicznego poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej nr 698 wraz z remontem mostu na rzece Toczna w m. Łosice” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 zwanym w dalszej treści również „Kontraktem”. 1.2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz Zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z koordynowaniem prac inspektorów poszczególnych branż, profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego i obejmuje w szczególności wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) zarządzaniem inwestycją oraz na kontrolą i nadzorem nad realizacją Kontraktu wraz z jego rozliczeniem. Usługa polega także na opiniowaniu i doradztwie Zamawiającemu w zakresie rozwiązań projektowych, rozwiązań technicznych, kosztorysowych etc. 1.3. Inspektor Koordynator wraz z swoim personelem będą działać zgodnie z rolą, jaką mu przypisano w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w dokumentacji przetargowej Kontraktu i dokumentacji przetargowej na nadzór inwestorski zadania inwestycyjnego oraz z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i ustawienia tablic informacyjnych zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji” dla Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2014-2020. 1.5. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 1.6. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 1.7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa poniżej w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - praca osoby odpowiedzialnej za prowadzenie rozliczenia kontraktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 007,00 zł słownie: dziewięć tysięcy siedem złotych i zero groszy 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania). - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ i ustawie Pzp zostanie odrzucona. 8. Beneficjentem wadium jest Województwo Mazowieckie - Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach