Urząd Miejski w Żabnie ogłasza przetarg
- Adres: 33-240 Żabno, ul. Jagiełły 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (014) 6456373 , fax. (014) 6456420
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1 1
33-240 Żabno, woj. małopolskie
tel. (014) 6456373, fax. (014) 6456420
REGON: 00052913700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą Modernizacja centrum miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie - 6 elementów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą Modernizacja centrum miasta z elementami rewitalizacji rynku w Żabnie - 6 elementów. Wartość robót budowlanych według kosztorysu inwestorskiego 6 087 000,00 PLN. 2. W zakres obowiązków Inspektora Nadzoru wchodzi : - przed ogłoszeniem przetargu na roboty budowlane sprawdzenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz współudział w przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający uzna w/ w warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy do oferty : 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby konieczne do wykonania zamówienia : -Inspektor nadzoru budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na obiektach objętych nadzorem konserwatora zabytków; -Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych obejmującej instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w branży drogowej - bez ograniczeń; -Inspektor nadzoru w branży telekomunikacyjnej w specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą techniczną - bez ograniczeń; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca załączy do oferty : 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z 2009 r.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.76.2012 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu ul. Grunwaldzkiej od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Orkana (od km 0+000 do km 470,27) w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/110 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem.
Dodano: 2012-07-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą : Remont Szkoły Podstawowej w Żabnie
Dodano: 2012-04-18 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą : Remont Szkoły Podstawowej w Żabnie.
Dodano: 2012-04-05 - BZP.271.105.2011 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na rozbiórce muru oporowego zabezpieczającego chodnik ul. Makuszyńskiego i budowę nowego muru oporowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/106 Modernizacja muru oporowego chodnika przy ul. Makuszyńskiego.
Dodano: 2011-09-05 - BZP.271.93.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na rozbiórce muru oporowego zabezpieczającego chodnik ul, Makuszyńskiego i budowę nowego muru oporowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/106 Modernizacja muru oporowego chodnika przy ul. Makuszyńskiego.
Dodano: 2011-08-12 - BZP.271.97.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem
Dodano: 2011-08-12 - BZP.271.91.2011pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających remoncie obiektu mostowego na Potoku Olczyskim w ciągu ul. Droga Do Olczy w km 2+963,50 w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/104 Modernizacja mostu na Potoku Olczyskim w ciągu ul. Droga do Olczy w Zakopanem, w km 2+963.
Dodano: 2011-08-09 - BZP.271.88.2011pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu nawierzchni jezdni i chodnika ul. Harenda od skrzyżowania z ul. Bachledy wraz z remontem obiektu mostowego w ciągu tej ulicy oraz drogi gminnej wewnętrznej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2011-08-09 - BZP.271.77.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych i urządzeniem zieleni wraz z wykonaniem dostawy i montażem wyposażenia dla zadania Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego dla działania 6.1; Rozwój miast schemat A MRPO
Dodano: 2011-07-19 - BZP.271.81.2011na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem
Dodano: 2011-07-19