Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
ul. Młyńska 10 10
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
REGON: 00030643700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd załogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd załogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące : A) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prze-pisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania B) posiadania wiedzy i doświadczenia C) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia . D) sytuacji ekonomicznej i finansowej A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: -posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem B) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: wykaz wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nie mniej niż 1 usługi z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazaną usługę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana lub jest wykonywana należycie. C) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . -posiadanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj. - posiadanie własnej stacji monitorowania pojazdów przewożących wartości (stałe monitorowanie własnych pojazdów realizujących zlecone konwoje) - posiadanie własnych pojazdów przystosowanych i specjalnych służących do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem niezbędnym do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. - posiadanie przez pracowników grupy interwencyjnej certyfikatów, zaświadczeń do wykonywania czynności udzielania fachowej pomocy przedlekarskiej. D) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano - posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzające-go, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia -posiadanie ubezpieczenia wartości pieniężnych w transporcie od kradzieży z włamaniem i rabunku na terenie RP na kwotę min. 1 mln PLN Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (dokumenty ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane dokumenty: 1) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2) wykaz wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nie mniej niż 1 usługi z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazaną usługę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana lub jest wykonywana należycie 3) wykaz posiadanych niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj. - posiadanie własnej stacji monitorowania pojazdów przewożących wartości pieniężnych (stałe monitorowanie własnych pojazdów realizujących zlecone konwoje) - posiadanie własnych pojazdów przystosowanych i specjalnych służących do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi - zgodnie z załacznikiem nr 3 oraz zalacznikiem nr 4 do Rozporządzenia MSWiA z dnia 14 października 1998 r. w sprawie poszczególnych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadac ochrona wartości pienięznych przechowywanych i transortowanych przez przedsiebiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Z 1998 r, nr 129, poz. 858 z późn. zm.) 4) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem niezbędnym do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zastrzeżeniem warunku określonego w pkt D) Cześć II SIWZ (dwie polisy zgodnie z warunkami przystąpienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona wraz z monitoringiem obiektów, osób i mienia Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona mienia w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu
Dodano: 2016-07-06 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONIE FIZYCZNEJ MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNYCH PRZY UL. UJASTEK 1 W KRAKOWIE
Dodano: 2016-07-01 - Całodobowy dozór szpitala
Dodano: 2016-06-30 - Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony osób i mienia oraz obiektu i pomieszczeń przynależnych do Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Dodano: 2016-06-24 - Całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25
Dodano: 2016-06-23 - ochrona mienia - eksperymentalny wał przeciwpowodziowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Czernichowa - KC-zp.272-257/16.
Dodano: 2016-06-17 - Usługi ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie
Dodano: 2016-06-17 - Kompleksowa całodobowa obsługa portierni w Budynku Głównym Teatru pl. Św. Ducha 1 i w budynku Małopolskiego Ogrodu Sztuki ul. Rajska 12, monitorowanie lokalnych systemów alarmowych z interwencją wyspecjalizowanej załogi dla obiektów Teatru przy pl. Św. Ducha 1,2,4, ul. Radziwiłłowskiej 3 oraz ul. Rajska 12 wraz z konserwacją systemów alarmowych dla obiektów Teatru przy pl. Św. Ducha 1,2,4 oraz dozór i ochrona mienia (CPV 79710000-4, 79992000-4)
Dodano: 2016-06-15 - Ochrona osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej obiektów (wraz z przynależnymi pomieszczeniami) znajdujących się na terenie Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przy ul. Jana Pawła II 39 w okresie od 23 czerwca 2016 r do 27 czerwca 2016 r.
Dodano: 2016-06-09