Przetargi.pl
Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd załogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd załogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Monitoring obiektów Szpitala Specjalistycznego, przyjazd załogi interwencyjnej oraz konwojowanie kasjera
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące : A) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prze-pisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania B) posiadania wiedzy i doświadczenia C) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia . D) sytuacji ekonomicznej i finansowej A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: -posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem B) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: wykaz wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nie mniej niż 1 usługi z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazaną usługę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana lub jest wykonywana należycie. C) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . -posiadanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj. - posiadanie własnej stacji monitorowania pojazdów przewożących wartości (stałe monitorowanie własnych pojazdów realizujących zlecone konwoje) - posiadanie własnych pojazdów przystosowanych i specjalnych służących do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem niezbędnym do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. - posiadanie przez pracowników grupy interwencyjnej certyfikatów, zaświadczeń do wykonywania czynności udzielania fachowej pomocy przedlekarskiej. D) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano - posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzające-go, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia -posiadanie ubezpieczenia wartości pieniężnych w transporcie od kradzieży z włamaniem i rabunku na terenie RP na kwotę min. 1 mln PLN Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (dokumenty ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane dokumenty: 1) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2) wykaz wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nie mniej niż 1 usługi z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazaną usługę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana lub jest wykonywana należycie 3) wykaz posiadanych niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj. - posiadanie własnej stacji monitorowania pojazdów przewożących wartości pieniężnych (stałe monitorowanie własnych pojazdów realizujących zlecone konwoje) - posiadanie własnych pojazdów przystosowanych i specjalnych służących do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi - zgodnie z załacznikiem nr 3 oraz zalacznikiem nr 4 do Rozporządzenia MSWiA z dnia 14 października 1998 r. w sprawie poszczególnych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadac ochrona wartości pienięznych przechowywanych i transortowanych przez przedsiebiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Z 1998 r, nr 129, poz. 858 z późn. zm.) 4) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem niezbędnym do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zastrzeżeniem warunku określonego w pkt D) Cześć II SIWZ (dwie polisy zgodnie z warunkami przystąpienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach