Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działce 253/2 i 253/3 obręb Wierzbno gm. Domaniów.

Zakład Wodociagów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 Domaniów, Domaniów 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 301 77 07 , fax. 0-71 301 77 07
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociagów i Kanalizacji
    Domaniów 56 56
    55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 301 77 07, fax. 0-71 301 77 07
    REGON: 93279631600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działce 253/2 i 253/3 obręb Wierzbno gm. Domaniów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Zadania i obowiązki Inspektora nadzoru - wymagania szczegółowe dla zadania pn. Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działce 253/2 i 253/3 obręb Wierzbno gm. Domaniów. 1. Obowiązki Zleceniobiorcy z tytułu pełnienia obowiązków inspektora nadzoru, określają przepisy art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 2. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy zgodnie z art. 25 wyżej wymienionej ustawy : 1) kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, w tym weryfikacja kosztorysów powykonawczych oraz rozliczenie końcowe inwestycji; 2) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, odbiorach dla celów płatności, odbiorze końcowym, przeglądach gwarancyjnych, radach budowy i innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zadania; 3) sporządzenie protokołu przekazania placu budowy, protokołu odbioru do celów płatności przejściowych i protokołu odbioru końcowego oraz zgłoszenie do właściwego organu rozpoczęcia i zakończenia robót wraz z przygotowaniem wszystkich wymaganych dokumentów dla tych czynności, a także innych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia, prowadzenia i zakończenia budowy; 4) bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; 5) weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów; 6) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowanie w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; 7) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót (po konsultacjach z Kierownikiem Zamawiającego); 8) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 9) kontrolowanie wykonania robót w zakresie zgodności z dokumentacją techniczną, specyfikacjami i warunkami umowy z Wykonawcą; 10) współudział w organizowaniu i prowadzeniu spotkań (Zamawiający - Wykonawca), sporządzaniu z nich protokołów z podjętymi ustaleniami. Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb; 11) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 12) opracowywanie dla Zamawiającego informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 13) wizytowanie placu budowy z odpowiednią częstotliwością, ale nie mniej niż dwa razy w tygodniu; 14) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych, zaistniałych problemach, nieprawidłowościach lub zakłóceniach na placu budowy, stwierdzonych wadach w okresie rękojmi, a także w okresie gwarancji oraz poświadczanie ich usunięcia. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo zgodnie z art. 26 wyżej wymienionej ustawy: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenia dla osób lub mienia bądź skutkować niezgodnościami z projektem lub pozwoleniem na budowę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia podlegający nadzorowi opisuje n/w dokumentacja: 1) Projekty budowlane (dokumentacja projektowa) i SIWZ 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne 3) Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniow.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach