Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.: „Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej”

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42130 Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 170 245 , fax. 343 170 215
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Sienkiewicza 1
    42130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 343 170 245, fax. 343 170 215
    REGON: 15139838500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.: „Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: „Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej“ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, działanie 12.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego, poddziałanie 12.1.2. Infrastruktura wychowania przedszkolnego- RIT w zakresie: nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, nadzoru finansowego. Charakterystyka robót nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: Budowa parterowego, pięcio-oddziałowego przedszkola z kuchnią z salą jadalną, pralnią, częścią administracyjną, salą wielofunkcyjną i zespołem rehabilitacji dzieci wraz z niezbędnym zapleczem infrastrukturalnym: budowę zjazdu z drogi gminnej – ul. Sportowa, budowę wewnętrznych dróg i miejsc parkingowych, ciągów pieszych, terenów zielonych i placów zabaw przeznaczonych do rekreacji dla dzieci oraz małą architekturę. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizację sanitarną i deszczową, wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, gazu, elektryczną, teletechniczną i słaboprądową, odgromową. W projekcie przewiduje się wykorzystanie energii słonecznej poprzez instalację ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych. Dla zapewnienia właściwego funkcjonowania obiektu przewiduje się wykonanie: rozbudowy wodociągu i wykonanie przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oraz wykonanie sieci uzbrojenia terenu: oświetlenie terenu, wewnętrzną linię zasilającą, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową czystą i brudną oraz instalację zewnętrzną gazu wraz z podziemnym zbiornikiem gazu o pojemności 4850 l. Wszystkie potrzebne media, z wyłączeniem gazu, prowadzone będą z sieci biegnących w ulicy Sportowej. Zagospodarowanie terenu obejmuje budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej, budowę dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, placów manewrowych oraz ciągów pieszych w celu obsługi komunikacyjnej przedszkola, a także tematyczne ogródki zabaw dla dzieci tj. ogród traw, ogród rozmaitości, ogródek owocowo- warzyw, plac zabaw, boisko wielofunkcyjne, zieleń tj. nasadzenia zorganizowane – rabaty, nasadzenia soliterowe i grupowe – krzewy i drzewa, nasadzenia izolacyjne – żywopłotowe. Cały teren oświetlony i ogrodzony z furtką wejściową i bramą wjazdową. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki : Powierzchnia działki 415.3 - 32407,00 m2 Charakterystyczne parametry techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy - 2032,12 m2 Powierzchnia całkowita - 2324,25 m2 Powierzchnia wewnętrzna - 2147,17 m2 Powierzchnia netto - 1978,89 m2 Powierzchnia użytkowa - 1388,55 m2 Powierzchnia ruchu - 240,53 m2 Kubatura - 12694,04 m3 Wysokość budynku - 10,21 m Długość: Od północy - 16,94 m Od południa - 41,52 m Od wschodu - 63,70 m plus 16,34 m Od zachodu - 80,04 m Powierzchnie utwardzone: chodniki 1142,50 m2, drogi wewnętrzne, miejsca parkingowe 2364,00 m2, tarasy drewniane 303,25 m2, place zabaw i ścieżki 1197,50 m2 W zakres przedmiotu zamówienia oprócz robót ogólnobudowlanych wchodzi : - dostawa, montaż i uruchomienia: kotłowni, kuchni, pralni, - dostawa i montaż wyposażenia w sprzęt p.poż., - wyposażenie pomieszczeń sanitarnych, - dostawa i montaż szafy RACK wraz z instalacją, - dostawa i montaż klimatyzacji wraz z automatyką sterującą, - dostawa i montaż mebli. Szczegółowy zakres prac budowlanych nad którym będzie prowadzony nadzór inwestorski opisany jest w dokumentacji projektowej oraz STWiORB zamieszczony na stronie http://www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=427&x=4&y=8 przetarg: Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej oraz Dostawa i montaż mebli i wyposażenia w ramach Projektu "Budowa przedszkola we Wręczycy Wielkiej". 3.3.Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego w ramach zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3.4. Informacje w zakresie wymagań dotyczących zatrudniania na podstawie umów o pracę. 3.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby odpowiedzialnej za nadzór finansowy zadania inwestycyjnego ( Specjalisty ds. rozliczeń), osoby odpowiedzialnej m.in.: za koordynowanie pracy inspektorów branżowych i Specjalisty ds. rozliczeń, utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym i Wykonawcą inwestycji, organizowanie i prowadzenie Rady budowy, prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej (Kierownika Zespołu). a) Wykonawca w celu udokumentowania spełnienia tego warunku w terminie 7 dni od daty podpisania umowy zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o sposobie zatrudnienia ww osób. Do oświadczenia należy załączyć wykaz zawierający imię i nazwisko pracownika, stanowisko pracy oraz rodzaj zawartej umowy o pracę. b) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie ww obowiązku. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt. 3.4.1. Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób o których mowa w pkt. 3.4.1 d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach