Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Zielonej w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Zielonej w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332), przepisami wykonawczymi, dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Zielonej w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową na podstawie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę nr 109/2017 z dnia 24.02.2017 r. wydanej przez Starostę Chrzanowskiego oraz innymi pozyskanymi uzgodnieniami, warunkami technicznymi, decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z Wykonawcą robót. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie: - budowy parkingu, budowy dróg manewrowych, budowy systemu parkingowego, wykonania terenów zielonych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa – w tym Prawa Budowlanego, - sieci, kanalizacyjnych, elektrycznych, teletechnicznych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa – w tym Prawa Budowlanego UWAGA: Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski w zakresie wszystkich wyszczególnionych wyżej branż, toteż wymagane jest złożenie oferty obejmującej wszystkie wymienione nadzory branżowe. 2. Charakterystyka robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę w ramach inwestycji: a) budowę parkingu - 60 miejsc postojowych: - 60 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym 57 miejsc o wymiarach 2,50 x 5,00 m oraz 3 miejsca postojowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 x 5,00 m), b) budowę dróg manewrowych szer.5,00-6,00m c) budowę powierzchni wielofunkcyjnej - powierzchnia zlokalizowana pomiędzy drogami manewrowymi przeznaczone są do obsługi urządzeń odwadniających przedmiotowy teren (separator i szczelny zbiornik retencyjny) oraz do obsługi rogatek/szlabanów drogowych. Powierzchnie ze względu na nawierzchnię z płyt ażurowych przewidziane są częściowo na powierzchnię biologicznie czynną, d) budowę kanalizacji deszczowej: - studzienki kanalizacyjne ø 1000 - wpusty deszczowe ø 500 - kolektor kanalizacji PVC ø 315 (studzienki), PVC ø 200 (wpusty deszczowe) e) budowę oświetlenia, f) tereny zielone, g) budowę systemu parkingowego. 3. Obowiązki Inspektora Nadzoru: 1) Wykonywanie pełnego zakresu czynności wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tekst jedn.Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) 2) Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości. 3) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu. 4) Zatwierdzanie finansowego protokołu odbioru robót sporządzonego przez wykonawcę robót będącego podstawą fakturowania robót przez wykonawcę. 5) Rozliczenie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. 6) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1do SIWZ), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.,) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów przedłożonych Zamawiającemu; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach