Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych w ramach projektu Uregulowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Stanowice w Gminie Oława

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2015-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych w ramach projektu Uregulowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Stanowice w Gminie Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa p.n.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych w ramach projektu: Uregulowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Stanowice w Gminie Oława, dla kontraktów: I - Skanalizowanie miejscowości Lizawice i Jankowice. II - Skanalizowanie miejscowości Sobocisko, Zabardowice, Miłonów. Nazwa zadania: Uregulowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Stanowice w Gminie Oława- zadanie 2. W/w zadanie inwestycyjne, nad którym sprawowany będzie nadzór realizowane będzie z udziałem środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, priorytet I Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w branży: - sanitarnej, - drogowej, - elektrycznej. 2. Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego. - Zadanie 2 - Kontrakt I: Skanalizowanie miejscowości Lizawice i Jankowice. Łączna długość przewidzianej do wykonania kanalizacji sanitarnej (kolektor grawitacyjno-ciśnieniowy wraz z kanałami bocznymi do granicy działek) zgodnie z przedmiarem robót wynosi 6.082,00mb oraz przepompowni lokalnych - 4 kpl oraz 2 kpl przepompowni tranzytowych. Zakres nadzorowanych robót zgodny z przetargiem nr RG.271.22.2014.ZP na stronie internetowej gminy Oława, pod nazwą: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na uregulowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Stanowice - skanalizowanie miejscowości Lizawice i Jankowice w gminie Oława. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie i harmonogramem realizacji Projektu termin wykonania robót został określony na dzień 30.09.2015 r. Szacowana wartość kontraktu nadzorowanych robót zgodnie z wyłonioną ofertą wykonawcy robót budowlanych wynosi 4.505.115,91 zł brutto. Zadanie 2 - Kontrakt II: Skanalizowanie miejscowości Sobocisko, Zabardowice, Miłonów. Łączna długość przewidzianej do wykonania kanalizacji sanitarnej (kolektor grawitacyjno-ciśnieniowy wraz z kanałami bocznymi do granicy działek) zgodnie z przedmiarem robót wynosi 7.143,00mb oraz przepompowni lokalnych - 3 kpl oraz 3 kpl przepompowni tranzytowych. Zakres nadzorowanych robót zgodny z przetargiem nr RG.271.23.2014.ZP na stronie internetowej gminy Oława, pod nazwą: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na uregulowanie gospodarki ściekowej na terenie aglomeracji Stanowice - skanalizowanie miejscowości Sobocisko, Zabardowice, Miłonów w gminie Oława. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie i harmonogramem realizacji Projektu termin wykonania robót został określony na dzień 30.09.2015 r. Szacowana wartość kontraktu nadzorowanych robót zgodnie z wyłonioną ofertą wykonawcy robót budowlanych wynosi 5.217.207,36 zł brutto. Szczegółowy zakres rzeczowy nadzorowanego zadania inwestycyjnego określają: 1. Decyzje o pozwoleniu na budowę. 2. Projekty budowlane i wykonawcze. 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych. 4. Przedmiary robót. 3. Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane. 4. Materiały wyjściowe do wykonania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego. Wybrany Inspektor otrzymuje od Zamawiającego po podpisaniu umowy następujące materiały: - 1 egz. dokumentacji projektowej w wersji papierowej i elektronicznej, - kserokopie decyzji pozwolenia na budowę j.w., - kserokopię umowy zawartej z Wykonawcą robót wraz z ofertą Wykonawcy robót, - inne posiadane przez Zamawiającego informacje dotyczące przedmiotowej inwestycji. 5. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji inwestycji określonej w pkt. 1 przedmiotu zamówienia, w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa polskiego. 2) Wykonanie wszystkich obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26, 27 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 3) Rozliczenie budowy z Wykonawcą robót. 4) Rozliczenie budowy z Zamawiającym. 5) Kontrola zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych oraz z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót harmonogramem realizacji. 6) Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za otrzymywanie od Wykonawcy rozliczeń oraz weryfikowanie tych rozliczeń. 7) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 8) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców. 9) Systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz przyjętym harmonogramem oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz zaproponowanie programów naprawczych. 10) Monitorowanie, sprawdzanie oraz występowanie do Zamawiającego z wnioskiem dotyczącym uaktualniania harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlanych. 11) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu oraz przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w projekt. 12) Udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu oraz udzielanie wyjaśnień. 13) Zawieszenie robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 14) Bieżące konsultacje z autorem projektu budowlano-wykonawczego w zakresie przyjętych rozwiązań w projekcie oraz rozwiązań alternatywnych. 15) Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem. 16) Inspektor zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o realizacji robót, a w cyklach miesięcznych złożenia dla Zamawiającego pisemnej informacji dotyczącej realizacji zadania inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu realizacji inwestycji oraz aktualnego opisu wykonanego zakresu robót przez Wykonawcę oraz poszczególnych podwykonawców, ze wskazaniem procentowego zaawansowania rzeczowego i finansowego robót w odniesieniu do całości robót z uwzględnieniem formy (nazewnictwo i podział na elementy/odcinki robót) wg harmonogramu rzeczowo-finansowego - w okresie sprawozdawczym i narastająco od początku realizacji inwestycji. 17) Branie udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania. 18) Inspektor i Zamawiający zobowiązują się do bezzwłocznego, tj. najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych, przekazywania sobie wszelkich informacji i oświadczeń istotnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i zadania inwestycyjnego. 19) Inspektor zobowiązany jest do bieżącej kontroli realizacji robót na terenie budowy w całym okresie realizacji robót, co najmniej 2 razy w tygodniu (wyłączone przerwy w realizacji robót) oraz ponadto w każdym innym terminie, jeżeli będzie to wymagane i niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy. 20) Kompletowanie i kontrolowanie wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru. 21) Uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 22) Udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia. 23) Kompletowanie i kontrolowanie wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru. 24) Uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 25) Udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia. 26) Egzekwowanie od kierownika dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 27) Udział w czynnościach odbioru końcowego robót, jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi. 6. Zaleca się aby Inspektor zapoznał się z dokumentacją projektową, z terenem realizacji robót i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny. 7. Szczególne warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: Inspektor udzieli 60 - miesięcznej rękojmi na wykonane obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach