Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pt.: Odwodnienie obszaru dz. Brzezinka południe w Gliwicach - sieci kanalizacyjne wraz z budową zbiornika retencyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pt.: Odwodnienie obszaru dz. Brzezinka południe w Gliwicach - sieci kanalizacyjne wraz z budową zbiornika retencyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pt.: Odwodnienie obszaru dz. Brzezinka południe w Gliwicach - sieci kanalizacyjne wraz z budową zbiornika retencyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie: 1) koordynowanie procesu realizacji inwestycji pomiędzy stronami umowy i uczestnikami procesu budowlanego (Zamawiającym, inspektorem nadzoru, wykonawcą robót budowlanych, projektantem, podwykonawcami), 2) doradzanie Zamawiającemu w czasie realizacji projektu w kwestiach technicznych związanych z całościowym zarządzaniem inwestycją, 3) sprawdzenie i ocena dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4) egzekwowanie od wykonawcy harmonogramów terminowo-rzeczowo-finansowych, ich aktualizacji, a także ich ocena pod kątem wiarygodności i rzetelności, 5) działanie w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z niniejszej umowy oraz z aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy, z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), 6) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; obecność na budowie Inspektor Nadzoru będzie dokumentował poprzez dokonanie wpisu w dzienniku budowy, 7) podejmowanie działania wynikającego z nadzoru, każdorazowo po powiadomieniu o sprawie/problemie przez Zamawiającego bądź Wykonawcę w przeciągu 4 godzin, 8) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 9) weryfikacja i korygowanie szczegółowego planu realizacji prac Wykonawcy, 10) udział, organizowanie rad budowy (co najmniej raz w miesiącu) i spisywanie protokołów z rad budowy, 11) współudział w opiniowaniu ewentualnych zmian projektowych dokumentacji projektowej wraz z dokumentami związanymi, wystąpień Wykonawcy i nadzoru autorskiego, 12) proponowanie sposobu postępowania w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, 13) zatwierdzenie materiałów i urządzeń przeznaczonych do zabudowy, dostarczonych przez Wykonawcę, 14) organizacja kontroli niezależnych (geodezja, laboratorium, nadzory specjalistyczne), 15) weryfikacja dokumentów przekazanych przez Wykonawcę dotyczących płatności za roboty oraz potwierdzenie ukończenia całości lub części robót, 16) zawiadomienie Wykonawcy i Zamawiającego o wszelkich uchybieniach w wywiązywaniu się z obowiązków wynikłych z warunków umowy oraz dotyczących BHP i bezpieczeństwa i ochrony praw osób trzecich, 17) wydawanie Wykonawcy poleceń wykonania prac niezbędnych dla uniknięcia lub zmniejszenia ryzyka w sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji inwestycji lub majątku osób trzecich, 18) gromadzenie informacji dotyczących robót szczególnie uciążliwych w aspekcie ewentualnych sporów i roszczeń, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji (w tym dokumentacji fotograficznej), 19) opiniowanie i akceptacja wniosków dotyczących wprowadzania zmian w zakresie zmian projektowych, technologii wykonywania robót, materiałów i urządzeń przeznaczonych do zabudowania, 20) opiniowanie roszczeń Wykonawcy i stron trzecich, przekazywanie opinii i wniosków do Zamawiającego, 21) opracowanie raportów z realizacji umowy dla inwestycji, 22) analiza dokumentów odbiorowych przygotowanych przez Wykonawcę i zapewnienie ich kompletności , 23) współudział w procedurach odbiorowych oraz w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, 24) wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a nie wyszczególnionych w niniejszej umowie, których wykonanie gwarantuje prawidłowe wykonanie zadania i inwestycji, 25) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do rozliczeń finansowych i technicznych dla jednostki, która udzieliła dofinansowania ze środków zewnętrznych w tym środków pochodzących z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska, Funduszy Unii Europejskiej. Szczegółowy zakres przedmiotowego zadania został wskazany w § 1 wzoru umowy. Zadanie dofinansowane jest w ramach projektu pt.: "Poprawa stanu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego dla Miasta Gliwice poprzez modernizację i rozbudowę systemu gospodarowania wodami opadowymi - etap II".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79714000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) -III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach