Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
    REGON: 27625884200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Budowa Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec”. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Część nr 1 - składająca się z dwóch zadań (lokalizacji): a) Zadanie 1 – Ogrodzieniec, dz. nr 804/135 przy ul. Kościuszki: - powierzchnia terenu: 30 m x 15 m, tj. 450,0 m2; - Zakres robót obejmuje wykonanie: • Siłowni plenerowej, • Placu zabaw, • Strefy relaksu. - Teren zostanie ogrodzony ogrodzeniem systemowym panelowym. - Projektuje się nawierzchnię: • placu zabaw o pow. 225 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – piaskową, • siłowni plenerowej o pow. 225 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • strefy relaksu jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • chodnik o pow. 13,0 m2 o nawierzchni z kostki brukowej. - W ramach zadania projektuje się następujące wyposażenie: • Siłownia plenerowa: xBiegacz – 1szt., xOrbitrek – 1szt., xSteper – 1szt., xWioślarz – 1szt., xTwister – 1szt., xWahadło – 1 szt., xKoła Tai Chi – 1szt., xDrabinka – 1szt., xPrasa nożna – 1szt. • Plac zabaw: xZestaw zabawowy dla dzieci OSA – 1szt., xHuśtawka metalowa, linowa Bocianie Gniazdo – 1szt., xFala wspinaczkowa – 1szt., xPodwójny drążek – 1 szt. • Strefa relaksu: xTablica informacyjna z regulaminem – 1szt., xŁawka z oparciem – 4szt., xStolik do szachów i chińczyka – 1szt., xGra w kółko i krzyżyk – 1 szt., xStojak na rowery czterostanowiskowy – 1szt. b) Zadanie 2 – Ogrodzieniec, dz. nr 2976/4, 2976/6 przy ul. Słowackiego: - Powierzchnia terenu: 20 m x 14 m, tj. 280,0 m2, - Zakres robót obejmuje wykonanie: • siłowni plenerowej, • placu zabaw, • strefy relaksu. - Teren zostanie ogrodzony ogrodzeniem systemowym panelowym - Projektuje się nawierzchnię: • placu zabaw o pow. 119,4 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – piaskową, • siłowni plenerowej o pow. 160,6 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • strefy relaksu jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • chodnik o pow. 38,7 m2 o nawierzchni z kostki brukowej. - W ramach przedsięwzięcia projektuje się następujące wyposażenie: • Siłownia plenerowa: xBiegacz – 1szt., xOrbitrek – 1szt., xSteper – 1szt., xWioślarz – 1szt., xTwister – 1szt., xWahadło – 1 szt., xKoła Tai Chi – 1szt., xPajacyk – 1szt., xPodciąg nóg – 1szt. • Plac zabaw: xZestaw zabawowy dla dzieci OSA – 1szt., xHuśtawka metalowa, linowa Bocianie Gniazdo – 1szt., xSześciokąt pajęczyna – 1szt., xRównoważnia – 1szt. • Strefa relaksu: xTablica informacyjna z regulaminem – 1szt., xŁawka z oparciem – 4szt., xStolik do szachów i chińczyka – 1szt., xGra w kółko i krzyżyk – 1szt., xStojak na rowery czterostanowiskowy – 1szt. 2) Część nr 2 - składająca się z trzech zadań (lokalizacji): a) Zadanie 1 – Podzamcze, dz. nr 1330/1 przy ul. Szkolnej: - Powierzchnia terenu: 14 m x 11 m, tj. 154,0 m2; - Zakres robót obejmuje wykonanie: • Siłowni plenerowej, • Strefy relaksu. - Projektuje się nawierzchnię: • siłowni plenerowej o pow. 154,0 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • strefy relaksu jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • chodnik o pow. 38,6 m2: nawierzchnia z kostki brukowej. - W ramach przedsięwzięcia projektuje się następujące wyposażenie: • Siłownia plenerowa: xBiegacz – 1szt., xOrbitrek – 1szt., xSteper – 1szt., xWioślarz – 1szt., xTwister – 1szt., xWahadło – 1 szt., xKoła Tai Chi – 1szt., xPodciąg nóg – 1szt., xPrasa nożna – 1szt. • Strefa relaksu: xTablica informacyjna z regulaminem – 1szt., xŁawka z oparciem – 4szt., xStolik do szachów i chińczyka – 1szt., xGra w kółko i krzyżyk – 1szt., xStojak na rowery czterostanowiskowy – 1szt., xKosz z daszkiem – 1szt. b) Zadanie 2 – Żelazko, dz. nr 84/2 przy ul. Turystycznej: - Powierzchnia terenu: 20 m x 8 m, tj. 160,0 m2; - Zakres robót obejmuje wykonanie: • Siłowni plenerowej, • Strefy relaksu. - Projektuje się nawierzchnię: • siłowni plenerowej o pow. 160,0 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • strefy relaksu jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, - W ramach zadania projektuje się następujące wyposażenie: • Siłownia plenerowa: xBiegacz – 1szt., xOrbitrek – 1szt., xSteper – 1szt., xWioślarz – 1szt., xTwister – 1szt., xWahadło – 1 szt., xPajacyk – 1 szt., xWyciąg górny. • Strefa relaksu: xTablica informacyjna z regulaminem – 1szt., xŁawka z oparciem – 4szt., xStolik do szachów i chińczyka – 1szt., xGra w kółko i krzyżyk – 1szt., xStojak na rowery czterostanowiskowy – 1szt., xKosz z daszkiem – 1szt. c) Zadanie 3 - Mokrus, dz. nr 220/2, 220/4 przy ul. Dębowej: - Powierzchnia terenu 30 m x 15 m, tj. 450,0 m2; - Zakres robót obejmuje wykonanie: • Siłowni plenerowej, • Placu zabaw, • Strefy relaksu. - Teren zostanie ogrodzony ogrodzeniem systemowym panelowym. - Projektuje się nawierzchnię: • placu zabaw o pow. 225 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – piaskową, • siłowni plenerowej o pow. 225 m2 jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, • strefy relaksu jako nawierzchnię bezpieczną – trawiastą, - W ramach przedsięwzięcia budowlanego projektuje się następujące wyposażenie: • Siłownia plenerowa: xBiegacz – 1szt., xOrbitrek – 1szt., xSteper – 1szt., xWioślarz – 1szt., xTwister – 1szt., xWahadło – 1szt., xKoła Tai Chi – 1szt., xDrabinka – 1szt., xPrasa nożna – 1szt. • Plac zabaw: xZestaw zabawowy dla dzieci OSA – 1szt., xHuśtawka metalowa, linowa Bocianie Gniazdo – 1szt., xFala wspinaczkowa – 1szt., xPodwójny drążek – 1 szt. • Strefa relaksu: xTablica informacyjna z regulaminem – 1szt., xŁawka z oparciem – 4szt., xStolik do szachów i chińczyka – 1szt., xGra w kółko i krzyżyk – 1szt., xStojak na rowery czterostanowiskowy – 1szt. 3. Szczegółowe opisy urządzeń zabawowych określa dokumentacja projektowa. Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się odchyły w wielkości urządzeń zabawowych od planowanych rozwiązań mieszczące się w granicach odchylenia od -10% do +10% względem urządzeń planowanych w zakresie długości, szerokości, wysokości upadkowej, przy czym: - oferowane elementy nie mogą powodować istotnych zmian w założeniach koncepcji tj. nachodzenia się stref bezpieczeństwa w miejscach występowania elementów kinetycznych, ruchu wymuszonego, - oferowane elementy nie mogą powodować istotnych zmian w koncepcji administratora tj. zmiana konfiguracji zestawów zabawowych w taki sposób, aby zjeżdzalnie ukierunkowane były na stronę południową lub zaburzenie podziału stref wg wieku użytkowników, - oferowane elementy nie mogą powodować istotnych zmian w koncepcji tj. zmiana obrysu strefy ogólnej i podłoża bezpiecznego względem projektowanego placu zabaw. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 5. Ponadto obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 10. Wymagany minimalny termin gwarancji 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych) wykonujących prace przygotowawcze, podbudowę, obrzeża, nawierzchnie, ogrodzenia, montaż obiektów małej architektury, wyposażenia placu objętych zakresem zamówienia. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi dostawy materiałów, usługi transportowe, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem 2)Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 3)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach