Gmina Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
Peowiaków 92
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
REGON: 54068200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej przy realizacji zadania pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Zamość – część II” – Dostawa i montaż 639 zestawów kolektorów słonecznych na terenie Gminy Zamość - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej przy zadaniu pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Zamość – część II” – Dostawa i montaż 639 zestawów kolektorów słonecznych na terenie Gminy Zamość. Zakres obowiązków inspektora zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332). Termin wykonania zadania: do 30 dni po upływie dostawy i montażu zestawów kolektorów słonecznych tj. 30.10.2018 r. W przypadku zmiany terminu wykonania dostawy i montażu zestawów kolektorów słonecznych termin pełnienia usługi inspektora nadzoru ulega automatycznej zmianie (przedłużenie lub skrócenie). Termin dostawy i montażu kolektorów słonecznych w Gminie Zamość: październik 2017 r. – wrzesień 2018 r. Zakres prac: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem obejmującym dostawę i montaż 639 zestawów kolektorów słonecznych na terenie Gminy Zamość montowanych na dachu, elewacji lub gruncie nieruchomości mieszkańców w 35 miejscowościach Gminy Zamość. Przetarg dotyczący wyłonienia Wykonawcy na dostawę i montaż 639 zestawów kolektorów słonecznych na terenie Gminie Zamość znajduje się pod linkiem: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=705&p1=szczegoly&p2=51093. Zgodnie z zapisami przetargu Wykonawca będzie zgłaszał do odbioru minimum 20 wykonanych instalacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 4. informację o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy na adres wskazany w Rozdziale I składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. pełnomocnictwo 6. formularz ofertowy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa budynku Urzędu Skarbowego oraz magazynu depozytowego w Radzyniu Podlaskim wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”.
Dodano: 2024-07-16 - Pełnienie fun. Insp. Nadzoru Inwest. nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, pow. chełmski, woj. lubelskie"- część nr 3
Dodano: 2024-07-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą „Przebudowa stadionu miejskiego wraz z boiskami treningowymi w ramach utworzenia Lubelskiego Centrum Piłki Nożnej w Chełmie”
Dodano: 2024-06-03 - Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: „Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23“
Dodano: 2024-05-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
Dodano: 2024-05-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L
Dodano: 2023-12-01 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-06-24 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA "BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH"
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-05-31 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-05-16