Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2016-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania p.n.: Przebudowa ul. H. Sienkiewicza w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: -opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, szczególnie przed ogłoszeniem postępowania na realizację robót budowlanych, -na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, -obecność inspektora nadzoru każdej z branż na placu budowy co najmniej jeden raz w tygodniu przez okres trwania umowy (poza pobytami dodatkowo obowiązkowymi zadeklarowanymi w ofercie). Uwaga! W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru danej branży, pomimo zadeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Inspektorzy nadzoru muszą być obecni na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru. -upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), -zapewnienie, aby były przestrzegane przepisy ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, -po wykonaniu robót budowlanych przez Wykonawcę sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, -czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, -kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, -weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, -zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, -akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, -sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, -rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym z realizowanego zadnia, -dopilnowanie realizowania robót w ramach ustalonej Umowy w szczególności pod względem jej wartości, -dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, -sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, -sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, -udzielanie Wykonawcy robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, -rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, -sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, -reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót bez decyzji finansowych, -organizowanie narad budowy minimum dwa razy w miesiącu z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy Robót i innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron w formie uzgodnionej z Zamawiającym, -prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, -podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, -prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi, -organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego, -organizacja przeglądów gwarancyjnych, -egzekwowania od Wykonawcy usuwania wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady, -zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, -współpraca z nadzorem autorskim. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (po raz drugi).
Dodano: 2024-04-10 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie.
Dodano: 2021-03-11 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2021-02-01 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2021-01-08 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2020-12-31 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2020-12-02 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2019-12-20 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa 60 mieszkań wraz z infrastrukturą przy ul. Stargardzkiej/ Wytwórczej w Goleniowie”
Dodano: 0000-00-00 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestorskiego pn. ,, Budowa chodnika w Rurzycy"
Dodano: 2019-05-28 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań polegających na budowie ciągów komunikacyjnych.
Dodano: 2019-04-18