Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania p.n.: Przebudowa ul. H. Sienkiewicza w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania p.n.: Przebudowa ul. H. Sienkiewicza w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: -opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, szczególnie przed ogłoszeniem postępowania na realizację robót budowlanych, -na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, -obecność inspektora nadzoru każdej z branż na placu budowy co najmniej jeden raz w tygodniu przez okres trwania umowy (poza pobytami dodatkowo obowiązkowymi zadeklarowanymi w ofercie). Uwaga! W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru danej branży, pomimo zadeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Inspektorzy nadzoru muszą być obecni na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru. -upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), -zapewnienie, aby były przestrzegane przepisy ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, -po wykonaniu robót budowlanych przez Wykonawcę sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, -czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, -kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, -weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, -zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, -akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, -sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, -rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym z realizowanego zadnia, -dopilnowanie realizowania robót w ramach ustalonej Umowy w szczególności pod względem jej wartości, -dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, -sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, -sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, -udzielanie Wykonawcy robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, -rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, -sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, -reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót bez decyzji finansowych, -organizowanie narad budowy minimum dwa razy w miesiącu z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy Robót i innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron w formie uzgodnionej z Zamawiającym, -prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, -podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, -prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi, -organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego, -organizacja przeglądów gwarancyjnych, -egzekwowania od Wykonawcy usuwania wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady, -zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, -współpraca z nadzorem autorskim. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach