Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa 60 mieszkań wraz z infrastrukturą przy ul. Stargardzkiej/ Wytwórczej w Goleniowie”

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Wincentego Witosa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 182 851 , fax. 914 185 218
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Wincentego Witosa 7
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 182 851, fax. 914 185 218
    REGON: 81120132800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa 60 mieszkań wraz z infrastrukturą przy ul. Stargardzkiej/ Wytwórczej w Goleniowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez Zespół Inspektorów Nadzoru tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. w tym w pełnym zakresie art. 25 ust. 4 Prawa budowlanego (Dz. U z 2017 r. poz. 1322), oraz przepisów wykonawczych, przy realizacji zamówienia „Budowa 60 mieszkań wraz z infrastrukturą przy ul. Stargardzkiej/ Wytwórczej w Goleniowie”. 2. Przerób na zadaniu inwestycyjnym szacuje się na kwotę 18 700 000 zł brutto. Przewidywane finansowanie robót budowlanych kształtuje się następująco:  w roku 2019 – 2 000 000 zł  w roku 2020 – 6 000 000 zł  w roku 2021 – 10 700 000 zł 3. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez: ACSTUDIO Jacek Sołgała, Jarosław Romański, ul. Starowiejska 1H/2, 61-664 Poznań oraz zgodnie z decyzją Starosty Goleniowskiego nr 646/2018 z dnia 14.09.2018 r. o pozwoleniu na budowę. 4. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: Etap I: 1) Zweryfikowanie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego pod względem kompletności poszczególnych elementów składających się na realizację inwestycji, odpowiednio do wymagań Zamawiającego, wskazanie ewentualnych błędów w dokumentacji wymagających uzupełnienia, oraz interpretacja wpływu stwierdzonych błędów na przyszłą realizację robót budowlanych. 2) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich. 3) Przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową pod kątem realizacji inwestycji. 4) Udział w procedurze wyboru Wykonawcy robót budowlanych, sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na życzenie Zamawiającego). ETAP II: 1) Zarządzanie, kierowanie i pełnienie funkcji Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, działanie we współpracy z nadzorem autorskim i Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego. 2) Organizowanie cotygodniowych rad budowy. 3) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia. 4) Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) Każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana w dzienniku budowy. Wymagana przez Zamawiającego obecność inspektora na budowie wynosi minimum 1 raz w tygodniu licząc od daty pierwszego wpisu w dzienniku budowy. 6) Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy. 7) Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót. 8) Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 9) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót. 10) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. 11) Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 12) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową. 13) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych. 14) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 15) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP. 16) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy. 17) Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł, b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, 18) Poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 19) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego. 20) Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione wg zasad określonych w art. 45 ustawy Pzp. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto PEKAO SA I/O Goleniów, Nr 56 1240 3839 1111 0000 4414 0304, w tytule przelewu wpisując nazwę zamówienia "wadium w przetargu nr GTBS/BZ/DT/JK/2.2019”. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego wykonawca winien dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach