Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Sławków - etap I

Urząd Miasta Sławkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2931552 w. 41 , fax. 032 2931233
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sławkowa
    ul. Rynek 1 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 032 2931552 w. 41, fax. 032 2931233
    REGON: 00108928400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Sławków - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego związanego z koordynacją, nadzorem i kontrolą realizacji inwestycji od jej fazy przygotowawczej poprzez fazę realizacji aż do rozliczenia planowanej inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej pn.: Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Sławków - etap I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również opis zamierzenia inwestycyjnego znajduje się w części II SIWZ. 2. Fakturowanie częściowe za świadczenie usług nadzoru inwestorskiego następować będzie w ustalonych miesięcznych transzach. 3. Do czasu odbioru końcowego zadania i przekazania do eksploatacji Zamawiający może zapłacić Wykonawcy fakturami częściowymi nie więcej niż 90% wartości brutto umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł (siedem tysięcy) 1. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. Oddział Sławków 36191010482106232961900005 z dopiskiem Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Sławków - etap I 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slawkow.pl, bip.slawkow.pl/zakładka zamówienia publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach