Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Ambasadora Projektu ds. pozyskiwania do współpracy przedsiębiorstw oferujących możliwość odbycia praktyk zawodowych przez nauczycieli w ramach projektu HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno-Zdrój, ul. Szczawieńska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 64 80 400 , fax. 074 64 80 417
  • Data zamieszczenia: 2011-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szczawieńska 2 2
    58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 64 80 400, fax. 074 64 80 417
    REGON: 89000475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.DARR.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Ambasadora Projektu ds. pozyskiwania do współpracy przedsiębiorstw oferujących możliwość odbycia praktyk zawodowych przez nauczycieli w ramach projektu HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego Usługi w zakresie pozyskiwania do współpracy przedsiębiorstw w ramach Projektu pn. HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach Projekt pn. HANDEL I REKLAMA W PRAKTYCE - pilotażowy program doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego poprzez praktyki w przedsiębiorstwach jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III, Działanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, Poddziałanie 3.4.3 Upowszechnianie uczenia się przez całe życie - projekty konkursowe. Projekt realizowany jest w partnerstwie, gdzie funkcję Lidera Projektu pełni Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczawnie-Zdroju, zaś funkcję Partnera - WYG International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Celem Projektu jest podniesienie kompetencji w zakresie kształcenia zawodowego, szczególnie kształcenia praktycznego wśród 400 nauczycieli przedmiotów zawodowych (instruktorów praktycznej nauki zawodów) kształcących w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik organizacji reklamy, technik logistyk, technik cyfrowych procesów graficznych w okresie od października 2011 r. do października 2014 r. Uczestnikami(uczestniczkami) Projektu jest 400 nauczycieli kształcenia zawodowego z minimum 80 szkół zawodowych kształcących w zawodach wymienionych w pkt. 1.4 zatrudnionych na obszarze województw: dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie, pomorskie, opolskie, śląskie, mazowieckie oraz kujawsko-pomorskie. Rezultaty usługi do osiągnięcia przez Wykonawcę: Zamawiający przewiduje, iż w wyniku realizacji przedmiotu Zamówienia powinien osiągnąć następujące rezultaty: a) 400 nauczycieli kształcenia zawodowego, którzy ukończą min. 2-tygodniowe staże (praktyki zawodowe) w min. 20 przedsiębiorstwach z sektora handlu i/lub reklamy zlokalizowanych na obszarze województw określonych w pkt. 1.5 b) min. 360 nauczycieli kształcenia zawodowego, u których zostanie zaktualizowana wiedza nt rozwiązań technologiczno-organizacyjnych w zawodach z sektora handlu i reklamy c) min. 360 nauczycieli kształcenia zawodowego, którzy podniosą umiejętności prowadzenia zajęć z wykorzystaniem ćwiczeń praktycznych d) min. 360 nauczycieli kształcenia zawodowego, u których wzrosła świadomość nt potrzeby ustawicznego kształcenia w zakresie najnowszych rozwiązań technologiczno-organizacyjnych w obszarze handlu i reklamy Zamówienie będzie realizowane na obszarze 4 regionów obejmujących następujących województwa: a) lubuskie i dolnośląskie- Ambasador I (cześć I zamówienia) b) śląskie i opolskie - Ambasador II (część II zamówienia) c) wielkopolskie i pomorskie - Ambasador III (część III zamówienia) d) mazowieckie i kujawsko-pomorskie - Ambasador IV (część IV zamówienia) Zadania wynikające z pełnienia funkcji Ambasadora Projektu Wykonawca będzie realizował w okresie 3 tur naboru uczestników do Projektu (nabór 2011-2012, 2012-2013 i 2013-2014). Ramowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia: a) I tura naboru: od dnia podpisania umowy do dnia 13.02.2012 r. b) II tura naboru: listopad/grudzień 2012 r.-styczeń 2013 r. c) III tura naboru: listopad/grudzień 2013 r. - styczeń 2014 r. Szczegółową informację na temat terminu realizacji usługi w ramach danej tury naboru Zamawiający przekaże Wykonawcy w postaci pisemnej dyspozycji, nie później niż na 30 dni przed rozpoczęciem usługi. Średni czas zaangażowania Ambasadora będzie wynosił 2 miesiące na daną turę naboru. Łączny czas pracy Ambasadora w całym okresie realizacji Projektu będzie wynosił 6 miesięcy. Realizując przedmiot Zamówienia Ambasador Projektu będzie pozyskiwał do współpracy przedsiębiorstwa z sektora handlu i/lub reklamy oferujące możliwość przyjęcia na praktyki zawodowe nauczycieli kształcenia zawodowego kształcących w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik organizacji reklamy, technik logistyk, technik cyfrowych procesów graficznych, w szczególności przedsiębiorstwa: a) oferujące możliwość odbywania praktyk w miejscach zlokalizowanych w obrębie województw przypisanych poszczególnym ambasadorom; b) oferujące możliwość obycia praktyk zawodowych w okresie ferii zimowych oraz wakacji; c) stosujących nowoczesne rozwiązania technologiczno-organizacyjne. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) opracowanie koncepcji i planu promocji projektu wśród przedsiębiorców, b) prowadzenie wśród przedsiębiorców działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu m.in. poprzez kontakty telefoniczne oraz bezpośrednie spotkania z przedsiębiorcami, w trakcie których prezentowane będą korzyści z udziału w projekcie nie tylko w perspektywie krótkoterminowej (przedsiębiorstwa otrzymają wynagrodzenie za każdą osobę przyjętą na praktykę), ale także długoterminowej (dostosowany do potrzeb rynku pracy proces nauczania przyczyni się do tego, iż uczniowie-absolwenci szkół będą w większym stopniu spełniać oczekiwania pracodawców) c) pozyskiwanie Ofert Współpracy od przedsiębiorstw zainteresowanych udziałem w projekcie, d) wspieranie działań rekrutacyjnych w zakresie pozyskiwania do Projektu przedsiębiorstw, których przedmiot działalności zgodny będzie z preferencjami i profilem uczestników Projektu e) współpraca z zespołem zarządzającym i pozostałymi członkami zespołu projektowego, zarówno ze strony Lidera jak i Partnera Projektu f) udział w ewentualnych spotkaniach zespołu projektowego odbywających się w siedzibie Zamawiającego lub innych wskazanych przez Zamawiającego miejscach, w terminach uzgadnianych z Wykonawcą w trybie roboczym. g) prowadzenie dokumentacji usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: część I zamówienia - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) część II zamówienia - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) część III zamówienia - 200,00 (słownie: dwieście złotych) część IV zamówienia - 200,00 (słownie: dwieście złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W tytule wpłaty wadium należy określić którą ofertę częściową Wykonawca zabezpiecza. W przypadku składania więcej niż jednej oferty częściowej wadium podlega sumowaniu (łączna kwota wadium na wszystkie oferty częściowe wyniesie 800 zł). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o/ Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach