Przetargi.pl
Pełnienie dyżuru pogotowia drogowego na drogach publicznych w granicach administracyjnych Torunia

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6693100 , fax. 056 6612109
  • Data zamieszczenia: 2010-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6693100, fax. 056 6612109
    REGON: 87028708300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie dyżuru pogotowia drogowego na drogach publicznych w granicach administracyjnych Torunia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach niniejszej przedsięwzięcia Wykonawca jest zobowiązany do: 1)pełnienia dyżuru w dni robocze w godz. 15.00 - 7.00, a w dni wolne od pracy całą dobę, 2)gromadzenie i przekazywanie do odpowiednich jednostek informacji dot. uszkodzonych, odwróconych lub zniszczonych znaków drogowych, uszkodzeń nawierzchni dróg oraz niesprawnej sygnalizacji świetlnej i niesprawnego oświetlenia ulicznego, 3)współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zabezpieczenia i utrzymania oznakowania związanego z objazdem (objazdami) ulic w przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej (powódź, pożar, huragan itp.), 4)przyjmowania zgłoszeń o zdarzeniach utrudniających, bądź uniemożliwiających ruch na drodze, 5)przekazywania informacji o zaistniałej, nietypowej sytuacji na drodze do odpowiednich jednostek specjalistycznych, 6)doraźnego zabezpieczenia uszkodzeń nawierzchni dróg zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego oraz do właściwego oznakowania tych miejsc, 7)współpracy z odpowiednimi służbami przy zabezpieczaniu i usuwaniu skutków wypadów drogowych, 8)współpracy z odpowiednimi służbami przy usuwaniu zagrożeń w ruchu drogowym powstałych w wyniku upadków drzew przydrożnych, zgubienia ładunku itp. 9)przekazywanie codziennych raportów z dyżuru do Zamawiającego, W przypadku posiadania informacji (po interwencji Policji, Straży Miejskiej, mieszkańców) i stwierdzeniu jego zasadności dotyczącej nieprawidłowości w oznakowaniu robót tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym (np.: przekręcone, nieczytelne, przewrócone, zabrudzone znaki drogowe bądź inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego) Wykonawca usunie zagrożenie bądź nieprawidłowości. W raporcie wymagane jest podanie danych personalnych zgłaszającego - MZD w przypadku konieczności wskaże osobę lub firmę odpowiedzialną za prawidłowe utrzymanie oznakowania dla konkretnego zadania. W koniecznych przypadkach Wykonawca zakupi lub wykona niezbędne znaki i tabliczki do znaków (o treści każdorazowo uzgodnionej z MZD). Lica znaków (tabliczek) wszystkich kategorii i grup muszą spełniać wszystkie warunki określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 58, poz. 515 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania techniczne dla poszczególnych rodzajów folii są określone w aprobatach technicznych. Krawędzie tarczy znaków (tabliczek) usztywnione na całym obwodzie poprzez podwójne gięcie. Wykonawca podczas montażu znaków (tabliczek) na drodze umieści je - o ile to będzie możliwe - na słupach oświetleniowych, trakcyjnych, sygnalizacyjnych, na istniejących słupkach ze znakami drogowymi minimalizując konieczność stawiania nowych słupków do znaków drogowych. W przypadkach montażu na słupach oświetleniowych itp. znaki zostaną zamocowane przy użyciu taśmy BAND-IT. W przypadku otrzymania informacji o ubytkach w nawierzchni zagrażających niebezpieczeństwu a występujących w miejscach, w których ustawienie zapory drogowej (lub innych elementów brd) byłoby dużym utrudnieniem w ruchu drogowym Wykonawca uzupełni je masą na zimno. Powierzchnia uzupełnianego ubytku: do 1,0m2. Szacunkowa powierzchnia uzupełnianych ubytków: 50,0 m2 -rok przy średniej grubości 7,0 cm. W przypadku posiadania lub otrzymania informacji o znacznych ubytkach (powyżej 1,0 m2) Wykonawca przekaże te dane faksem do firmy zajmującej się bieżącym utrzymanie dróg oraz do MZD. Wykonawca MZD rozliczając te zgłoszenia załączy do protokołu odbioru przedmiotowe zgłoszenia. Firma zajmująca się bieżącym utrzymaniem dróg ma czas na wykonanie tych prac w ciągu doby roboczej od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W przypadku posiadania informacji o nieprawidłowościach w oznakowaniu pionowym Wykonawca przekaże te dane faksem do firmy zajmującej się bieżącym utrzymanie oznakowania pionowego oraz do MZD. Wykonawca MZD rozliczając te zgłoszenia załączy do protokołu odbioru przedmiotowe zgłoszenia. Firma zajmująca się bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego ma czas na wykonanie tych prac w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia zgłoszenia. W przypadku braku sprzętu lub materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania konkretnego zadania Wykonawca dokona zakupu, a fakturę za dokonany zakup dołączy do faktury miesięcznej wystawianej dla Zamawiającego (poz. 5 kosztorysu ofertowego) Rozmowy telefoniczne wykonane z nr tel. 96-33 zostaną odliczone od faktury miesięcznej wystawionej dla Zamawiającego. (Masa na zimno) - mieszanka mineralno-bitumiczna - stosowana do szybkich i trwałych reperacji nawierzchni bitumicznych, betonowych i kostkowych tj. wypełniania ubytków w nawierzchni jezdni i przestrzeni wokół płyt lub kanałów. Mieszanka powinna być: łatwa w użyciu, silnie przylegająca, wytrzymała, trwała, o szorstkiej nawierzchni, dostoso-wana do układania w temperaturach od -20 do +30 stopni Celsjusza bez względu na warunki pogodowe, Technologia uzupełnienia ubytku masą na zimno: ręczne oczyszczenie miejsca przewidzianego do naprawy z zanieczyszczeń mechanicznych oraz płynnych, wypełnienie ubytków odpowiednią ilością masy na zimno, zagęszczenie wykonanej warstwy za pomocą zagęszczarki płytowej. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia awarii lub naprawy ubytku nawierzchni w pasie drogowym w ciągu 1-ej godziny od chwili otrzymania zgłoszenia. Przed przystąpieniem do naprawy nawierzchni i po jej zakończeniu Wykonawca winien wykonać zdjęcia miejsca naprawy (zdjęcia winny ukazywać głębokość ubytku oraz jego powierzchnię). Po dokonaniu zabezpieczenia awarii lub usunięcia ubytku nawierzchni Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 24 godz. powiadomić faksem Zamawiającego o realizacji zadnia w formie raportu. Wystawiony raport powinien zawierać: numer raportu, rodzaj awarii lub ubytku, wymiarów ubytku (w przypadku naprawy nawierzchni ), lokalizację awarii lub ubytku, imię i nazwisko osoby oraz nazwę instytucji zgłaszającej awarię lub ubytek wraz z godziną zgłoszenia, datę i godzinę zabezpieczenia awarii lub naprawy ubytku, plan sytuacyjny z zaznaczeniem kierunku i lokalizacji sąsiednich ulic oraz wymiarów ubytku (w przypadku naprawy nawierzchni), ilość wykonanych zdjęć, wykonane zdjęcia, W przypadku konieczności wydłużenia czasu pracy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wg stawek kosztorysu ofertowego powiększonych o 50% dla pierwszych dwóch nadgodzin oraz o 100% w przypadku trzech i więcej nad-godzin (licząc dla dwóch pierwszych 50%). Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane złożenie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach