Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6693100 , fax. 056 6612109
- Data zamieszczenia: 2014-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Grudziądzka 159 159
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6693100, fax. 056 6612109
REGON: 87028708300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie dyżuru pogotowia drogowego na drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Torunia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach niniejszego przedsięwzięcia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) pełnienia dyżuru w dni robocze w godz. 15.00 - 7.00, a w dni wolne od pracy całą dobę, 2) gromadzenie i przekazywanie do odpowiednich jednostek informacji dot. uszkodzonych, odwróconych lub zniszczonych znaków drogowych, uszkodzeń nawierzchni dróg oraz niesprawnej sygnalizacji świetlnej i niesprawnego oświetlenia ulicznego, 3) współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zabezpieczenia i utrzymania oznakowania związanego z objazdem (objazdami) ulic w przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej (powódź, pożar, huragan itp.), 4) przyjmowania zgłoszeń o zdarzeniach utrudniających, bądź uniemożliwiających ruch na drodze, 5) przekazywania informacji o zaistniałej, nietypowej sytuacji na drodze do odpowiednich jednostek specjalistycznych, 6) doraźnego zabezpieczenia uszkodzeń nawierzchni dróg zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego oraz do właściwego oznakowania tych miejsc, 7) współpracy z odpowiednimi służbami przy zabezpieczaniu i usuwaniu skutków wypadów drogowych, 8) współpracy z odpowiednimi służbami przy usuwaniu zagrożeń w ruchu drogowym powstałych w wyniku upadków drzew przydrożnych, zgubienia ładunku itp. 9) przekazywanie codziennych raportów z dyżuru do Zamawiającego, Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera Rozdział III i IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713560008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 2.000,00 PLN ( słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną