Przetargi.pl
Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w siedzibie ZDW w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych - rejonach

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w siedzibie ZDW w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych - rejonach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w siedzibie ZDW w Bydgoszczy oraz jednostkach terenowych - rejonach z podziałem na siedem części: Część nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu ul. Budowlana 40, 88 - 100 Inowrocław, m. Radziejów, m. Olsza oraz m. Solec Kujawski Część nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu ul. Polna 113, 87-100 Toruń Część nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola Część nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno oraz w m. Brodnica Część nr 5 - Rejon Dróg we Włocławku ul. Chopina 1, 87 - 800 Włocławek Część nr 6 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86 - 031 Osielsko Część nr 7 - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz 4.2. Dyżury zimowego utrzymania dróg pełnione będą w następujących siedzibach: Część nr 1 - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Inowrocław, ul. Budowlana 40 Lokal zapewnia Zamawiający /RDW Inowrocław/, wymagana minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów na II i III 2010r. soboty, niedziele - 384 godz. - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Radziejów Lokal zapewnia Wykonawca, minimalna liczba dyżurnych 1 osoba Planowana liczba godzin dyżurów /średnio 4 godz. dziennie od poniedziałku do piątku i 4 godz. dziennie w soboty, niedziele i święta/ - rok 2010 od poniedziałku do piątku oraz sobota i niedziela - 236godz. Dyżurny musi mieć dostęp do telefonu komórkowego i stacjonarnego - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego m. Olsza Lokal zapewnia Wykonawca, minimalna liczba dyżurnych 1 osoba Planowana liczba godzin dyżurów /średnio 4 godz. dziennie od poniedziałku do piątku i 4 godz. dziennie w soboty, niedziele i święta/ - rok 2010 od poniedziałku do piątku oraz sobota i niedziela - 236 godz. Dyżurny musi mieć dostęp do telefonu komórkowego i stacjonarnego - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Solec Kujawski Lokal zapewnia Wykonawca, minimalna liczba dyżurnych 1 osoba Planowana liczba godzin dyżurów /średnio 4 godz. dziennie od poniedziałku do piątku i 4 godz. dziennie w soboty, niedziele i święta/ - rok 2010 od poniedziałku do piątku oraz sobota i niedziela - 236 godz. Dyżurny musi mieć dostęp do telefonu komórkowego i stacjonarnego Część nr 2 - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Toruń , ul. Polna 113 Lokal zapewnia Zamawiający /RDW Toruń/, minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów: - rok 2010 soboty, niedziele - 384 godz. Część nr 3 - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Tuchola , ul. Przemysłowa 4 Lokal zapewnia Zamawiający /RDW Tuchola/, minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów: - rok 2010 soboty, niedziele oraz od poniedziałku do piątku - 384 godz. Część nr 4 - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Wąbrzeźno , ul. 1 Maja 61 Lokal zapewnia Zamawiający /RDW Wąbrzeźno/, minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów: - rok 2010 soboty, niedziele - 384 godz. - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Brodnica , ul. Wczasowa 46 Lokal zapewnia Wykonawca, minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów: - rok 2009 soboty, niedziele - 384 godz. Dyżurny musi mieć dostęp do telefonu komórkowego i stacjonarnego Część nr 5 - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego dróg w m. Włocławek , ul. Chopina 1 Lokal zapewnia Zamawiający /RDW Włocławek/, minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów: - rok 2010 soboty, niedziele - 384 godz. Część nr 6 - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w m. Żołędowo , ul. Pałacowa 15 Lokal zapewnia Zamawiający /RDW Żołedowo/, minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów: - rok 2010 soboty, niedziele - 384godz. Część nr 7 - obsługa punktu informacyjno - dyspozycyjnego w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6 Lokal zapewnia Zamawiający /ZDW Bydgoszcz/, minimalna liczba dyżurnych 4 osoby Planowana liczba godzin dyżurów: - rok 2010 soboty, niedziele - 384 godz. 4.3. Zakres usługi objętej zamówieniem: - kierowanie sprzętu do pracy, - monitorowanie pracy sprzętu Wykonawcy, - prowadzenie ewidencji pracy sprzętu, - dokonywanie wyjazdów kontrolnych na polecenie osoby upoważnionej do kierowania i koordynowania prac, - informowanie dyżurnego w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy o zaistniałych warunkach na drogach oraz podjętych decyzjach, - wysyłanie przez dyżurnego w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy informacji o zimowym utrzymaniu dróg do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu oraz do Wydziału Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, - znajomość obsługi oraz wykorzystanie programów ZIMA oraz GPS Monitor i Rejestr. 4.4.Obowiązki pracowników wyznaczonych do pełnienia dyżuru zimowego utrzymania: - kierowania akcją zimowe utrzymanie dróg na terenie Rejonu, - znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie utrzymania dróg, - znają zasady prowadzenia i kierowania akcją zimowego utrzymania dróg, - znają obsługę komputera w zakresie łączności internetowej oraz programów wspomagających Zima i GPS Monitor oraz Rejestr .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, 1. wobec którego brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy PZP. 2. w stosunku do którego nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłości 3. który złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone art. 22 ust 1 ustawy PZP 4. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wymaga się, aby osoba posiadała min. 1 rok doświadczenia w drogowej administracji (drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe) lub posiada doświadczenie w pracy w działach drogowych. - Wymaga się, aby osoba posiadała znajomość w zakresie łączności internetowej oraz programów wspomagających Zima i GPS Monitor oraz Rejestr. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania powyższych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 3.Oświadczenie wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ; 4.Załącznik nr 4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach