Przetargi.pl
Pełnienia funkcji inwestora zastępczego w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap III

Diecezja Legnicka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Jana Pawła II 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 724 41 00 , fax. 0-76 724 41 01
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Diecezja Legnicka
    ul. Jana Pawła II 1 1
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 724 41 00, fax. 0-76 724 41 01
    REGON: 04001258400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.diecezja.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Religia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienia funkcji inwestora zastępczego w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inwestora zastępczego (Inwestora) polegające co najmniej na nadzorowaniu umowy na roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach Zadania pn. Wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap III, obejmującej wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich na n.w. obiektach wpisanych do rejestru zbytków, w skład których wchodzą Kaplice Kalwarii: 1) Stacja I (przy starym parkingu); 2) Stacja II. III. IV (Wieczernik); 3) Grota Narodzenia Pańskiego (w Betlejem) wraz z pracami konserwatorskimi; 4) Stacja VI (w Betlejem); 5) Stacja VII (w Betlejem); 6) Stacja VIII. IX (Ciemnica) wraz z pracami konserwatorskimi; 7) Stacja X. XII. XIII. XIV. XV. XVI. (Dom Piłata i Święte Schody) wraz z pracami konserwatorskimi; 8) Stacja XI (Pałac Heroda); 9) Stacja XVII; 10) Stacja XVIII; 11) Stacja XIX; 12) Stacja XX; 13) Stacja XXI; 14) Stacja XXII 15) Stacja XXIII; 16) Stacja XXIV. XXVI. XXIX. XXX. XXXI; 17) Stacja XXV; 18) Stacja XXVII; 19) Zabytkowy budynek folwarczny przeznaczony na Centrum Rewaloryzacji Opactwa. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami BHP, wytycznymi Konserwatora zabytków oraz warunkami zawartej umowy, a prace konserwatorskie winny zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, programami prac konserwatorskich, udzielonymi decyzjami pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót przy zabytku, zaleceniami Zamawiającego oraz warunkami zawartej umowy. 2. Do czynności Inwestora zastępczego należało będzie w m.in.: - wykonywanie obowiązków wynikających z umowy na roboty budowlane i prace konserwatorskie, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, stosując się do ich zaleceń; - organizowanie, koordynowanie i prowadzenie rad technicznych, na których będą przedstawiciele wykonawcy robót budowlanych i prac konserwatorskich; - mobilizacja zespołu Inwestora, nadzorowanie umowy na roboty budowlane i prace konserwatorskie oraz w okresie gwarancji jakości-rękojmi za wady; - zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie umowy na roboty budowlane i prace konserwatorskie zgodnie z wytycznymi zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, (zwanym także OPZ), stanowiącym Część III SIWZ; - monitorowanie robót budowlanych i prac konserwatorskich z uwzględnieniem źródeł finansowania; - pozostałe czynności szczegółowo opisane w OPZ. Szczegółowy opis i zakres usługi przedstawiony został w Części III SIWZ - pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000 PLN, wadium słownie: dwa tysiące PLN 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego wskazany w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty zaleca się dołączyć kserokopię przelewu. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.diecezja.legnica.pl/teksty/projekty2.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach